edge Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Da finnes det mange andre "billigere" alternativer Ja, håper bare jeg finner et alternativ med god kvalitet Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Sjekk ut nflstreams på reddit. Mye snacks der! Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 (endret) Sjekk ut nflstreams på reddit. Mye snacks der! Der jeg er. Mye nesten Falcons - Cowboys ble interessant nå, så blir litt fram og tilbake her! Endret 27. september 2015 av edge Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Freeman leverer! Sin andre for dagen for Falcons nå! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Hvorfor ser dere ikke redzone egentlig? Scott Hanson er jo MVP... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Julio, ligaens beste receiver? Farlig nære nå ihvertfall. Faen for en mann!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 (endret) Tja, Antonio Brown er jo umulig å stoppe. Colts på vei mot 0-3! Endret 27. september 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 FREEMAN IGJEN! Tre idag! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 JULIO! Håper dette holder inn nå. Fuck you Skip motherfucking Bayless. Feel the hate! Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Herlig comeback av Falcons! Ikke mye motstand å spore for Pats i dag, thou Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Hvor ser man redzone? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Gamepass eller direct tv sin redzone. Ligger egen tråd på nflstreams om du ikke har gamepass Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Btw, om du ikke har gamepass kan du skaffe deg gratis ukespass! Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Btw, om du ikke har gamepass kan du skaffe deg gratis ukespass! Goodshit! Skal sjekke neste uke om feil kamp er på tv igjen Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 good start for Bengals 3-0! AJ Green var utrolig bra ida. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Kan ikke helt se hvordan Pats skal komme til Superbowl - sliter med pocket pressure og secondary, hjelper ikke og score masse når defence slipper inn omtrent like mye.. Typisk week 2 talk om Patriots det der... New England blir bare bedre og bedre jo lengre ut i sesongen vi kommer. Kan ikke helt se hvordan Pats skal komme til Superbowl - sliter med pocket pressure og secondary, hjelper ikke og score masse når defence slipper inn omtrent like mye.. Tja, 2007, SB XLII? Riktignok endte det med tap, men Pats endte sesongen 18-1. Riktignok med ett ganske brukbart defence, men ut fra det jeg så i går var pass-rushet ganske bra. Ikke at jeg har så altfor høye forhåpninger om noe nytt Lombardi-trofé i år, men det ser bedre ut enn jeg fryktet så langt mtp. de omveltningene som ble gjort defensivt. Trodde faktisk ikke helt på seier i går. Joa. Har fulgt pats av og på siden tidlig 2000, så er vel bare og si at enkelte lærer aldri. Det jeg var mest frustrert over når jeg skrev den posten var vel det at Pats pressa med 8 man flere ganger uten at de klarte og kollapse pocket, samt secondary som jeg føler drar begrepet "bend, dont break" litt vel langt. Offence brings the crowd, defence wins championship og alt det der. Og at vi ikke har fått noen fullgode erstattere for Wilfork og Revis. Meh, er vel bare jeg som er negativ as usual, så blir jeg i det minste ikke skuffa hvis sesongen plutselig går åt helvete. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Bama @ UGA nå. Tune the f**k in. Dette blir stort! Første gang siden 2009 Bama ikke er favoritter i en kamp. GO DAWGS! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Gary Danielson er med for CBS. Good Purdue quarterback og fin commentator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå