MartinF Skrevet 19. september 2015 Forfatter Del Skrevet 19. september 2015 Anbefaler collegeball-interesserte å se Georgia ta imot South Carolina nå. Var i Athens i går kveld, fantastisk stemning! Tror vi tar denne hjem, selv om vi har et lite kompleks mot Gamecocks de siste årene... http://zunox.hk/zunox1.html Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 BOOM! F**k you Steve Spurrier! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Vanvittig match i Tuscaloosa akkurat nå. Ole Miss pisser på Alabama! http://twitter.com/SixSecSports/status/645442885513515008 Endret 20. september 2015 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Fy faen for en avslutning det ble på matchen. Ole Miss med en enorm seier i Tuscaloosa, og slår Bama for andre året på rad! Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Kan ikke helt se hvordan Pats skal komme til Superbowl - sliter med pocket pressure og secondary, hjelper ikke og score masse når defence slipper inn omtrent like mye.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Tja. Det 4 TE settet til Pats i redzone er jo ustoppelig. De fleste lagene i AFC er jo bygd opp til å få i gang running gamet. Om Patriots hele tiden scorer må de andre lagene spille catchup. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Kan ikke helt se hvordan Pats skal komme til Superbowl - sliter med pocket pressure og secondary, hjelper ikke og score masse når defence slipper inn omtrent like mye.. Typisk week 2 talk om Patriots det der... New England blir bare bedre og bedre jo lengre ut i sesongen vi kommer. Endret 20. september 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Så ut som kragebeinet til Romo røyk der. Dez ute i 8-12 uker og om Romo brakk kragebeinet sitt der er det minst 6 uker. Sesongen til Cowboys kan være over allerede! Erin Andrews bekreftet nettopp at Romo sa kragebeinet er brukket. Ouch, den må svi for Cowboys. Endret 20. september 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Haha, flirer. Cowboys er NFLs Tottenham. Dømt til å feile. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Kan ikke helt se hvordan Pats skal komme til Superbowl - sliter med pocket pressure og secondary, hjelper ikke og score masse når defence slipper inn omtrent like mye.. Tja, 2007, SB XLII? Riktignok endte det med tap, men Pats endte sesongen 18-1. Riktignok med ett ganske brukbart defence, men ut fra det jeg så i går var pass-rushet ganske bra. Ikke at jeg har så altfor høye forhåpninger om noe nytt Lombardi-trofé i år, men det ser bedre ut enn jeg fryktet så langt mtp. de omveltningene som ble gjort defensivt. Trodde faktisk ikke helt på seier i går. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Rimelig fornøyd med fotballsesongen så langt. Mine nå fire lag er alle ubeseiret. Måtte det bare fortsette sånn! Patriots 2-0 Falcons 2-0 GA Bulldogs 3-0 KSU Owls 3-0 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Rimelig fornøyd med fotballsesongen så langt. Mine nå fire lag er alle ubeseiret. Måtte det bare fortsette sånn! Patriots 2-0 Falcons 2-0 GA Bulldogs 3-0 KSU Owls 3-0 Hvorfor er du glad i patriots? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 New England var det første laget jeg hadde noe som helst forhold til i NFL. Hadde et spill til den første Xboxen som het NFL Fever 2003 (aner ikke hvor det kom fra, men dog) og 12-13 år gamle Martin valgte det _beste_ laget, åpenbart. Siden har jeg fulgt dem tett. Resten kom naturlig da jeg bor i området, og går på skole. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 New England var det første laget jeg hadde noe som helst forhold til i NFL. Hadde et spill til den første Xboxen som het NFL Fever 2003 (aner ikke hvor det kom fra, men dog) og 12-13 år gamle Martin valgte det _beste_ laget, åpenbart. Siden har jeg fulgt dem tett. Resten kom naturlig da jeg bor i området, og går på skole. Makes sense now. Alltid intersannt hvordan utlendinger velger NFL lag. Jeg har flyttet så mange ganger rundt landet at jeg har kjærlighet for flere lag, men ingen står helt foran de andre Jeg er alltid glad i Purdue og LSK men ellers varierer det mye år til år. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Nick Chubb looking dangerous! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2015 Forfatter Del Skrevet 26. september 2015 Nick Chubb looking dangerous! Alltid, men fortsetter Fournette i det kjøret han gjør nå, så må nok Nick vente på det Heisman-trofeet minst ett år til... ^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Brady inn i 400-club i kveld. Synd Viasat bare har en kamp av gangen... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Gamepass er din beste venn Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Gamepass er din beste venn Dyr venn når man allerede har Viasat Sport og TV2 SP Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Da finnes det mange andre "billigere" alternativer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå