Lyspaere Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 On a second note; Kevin White er ferdig med operasjon nå, og er bekreftet ute de første 6 kampene - men også muligens resten av året. Kjipt at en så god rookie skal risikere å miste hele sesongen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 YESS! Ankesaken gikk igjennom for Brady! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Skolen min spiller sin første am. fotballkamp idag! Leder til pause! Go Owls! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Jim Harbough sin første kamp som coach for Michigan også, mot Utah. Herlig at college ball er tilbake! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2015 Forfatter Del Skrevet 4. september 2015 Georgia starter på lørdag, enkel match mot Louisiana-Monroe. Blir gøy det og! Collegeball >> NFL Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Siden jeg aldri har vært i USA har jeg egentlig ikke noen collegelag jeg følger loyalt, men liker naturligvis Wisconsin i tillegg til Ole Miss. Ole Miss begynner i morgen mot UTM Skyhawks og på lørdag blir det Wisconsin - Alabama som blir fett. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Alma Mater mitt (Western Michigan) spiller mot #5 Michigan State I morgen. Skal reise til Kalamazoo til å bli med andre alumni på Waldo Stadium. Det blir ikke ofte et Big 10 lag spiller mot et MAC universitet. Har en nevø som spiller på fotballaget Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Jim Harbough sin første kamp som coach for Michigan også, mot Utah. Herlig at college ball er tilbake! Jeg husker da han var student på U of M. Da var the Maize n Blue et lag som spilte spennende fotball selv om michigan fans kan bli irriterende. Han nesten vant Heisman som quarterback. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 VGmanager liga for de som måtte ønske det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1624703 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Samtlige lag har nå cuttet laget ned til 53 spillere på active rosteret, og sesongen begynner på torsdag! Noen spådommer før sesongen?Spådommer fra min side: Superbowl 50: Ravens - Packers. For mange spørsmålstegn for meg på både Patriots og Broncos. Secondaryen(- McCourty) til Pats er elendig og armstyrken til Peyton ser fraværende ut for øyeblikket. Ravens er alltid tøffe å slå i playoffs, og med et svekket AFC tar de #1st seedet og slår Colts i AFC championship game. Spent på å se om noen lag i AFC East melder seg på. Muligens ett år for tidlig for Dolphins, men de har nesten alle brikkene på plass nå. Steelers har også muligheter. I NFC står det nok i år som i fjor mellom Seahawks og Packers. Går for Packers fordi det er usikkerheter i secondaryen til Seahawks. ET3, Lane og Sherman har alle tre hatt operasjoner i tillegg til at Kam Chancellor fortsatt holder ut. Cowboys og Lions ser svekket ut, mens Cardinals fort kan nå langt, men det er avhengig av at de holder seg skadefrie. Det er jo 4 year cycle for Giants så skal ikke se bort i fra at de vinner SB i år... Andre playoff kandidater er jo Eagles og Vikings. MVP blir vel Aaron Rodgers og DPoY blir vel Watt, med gode kandidater i Houston, Suh og Kuechly. ORoY trorr jeg står mellom Mariota, Agholor og Abdullah. Mariota har sett bra ut i pre season, Agholor spiller på Eagles og Abdullah ser spennende ut for Lions. Går for Agholor. DRoY er vrien. Danny Shelton, Shane Ray og Marcus Peters er mine favoritter med Eric Kendricks også i konversasjonen. Shane Ray er mitt tips. Ser ut til å være et steal av Broncos! 1st picket tror jeg går til Redskins. Bare tull i Washington for tiden. Ikke optimist med tanke på Texans og Browns heller som har elendige QBer. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Enig i at Packers nok klarer det i år, men tror derimot underdog Colts klarer å kavre seg til SB50. Gore blir nok å være en kjempespiller for å avlaste Luck og med Johnson inne sammen med Hilton så har Luck gode våpen. Jeg har trua. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) SKOL VIKINGS, let's go! Endret 6. september 2015 av Alastor Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Tom til Rob. Sesongen er i gang! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Wooo! For en deilig følelse å gå på en skole med am. fotball-lag! Herlig atmosfære, selv om det er stadioner der ute som tar 100,000 flere tilskuere! Go Owls! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Wooo! For en deilig følelse å gå på en skole med am. fotball-lag! Herlig atmosfære, selv om det er stadioner der ute som tar 100,000 flere tilskuere! Go Owls! Wow 52-0! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 58-0 nå. Fullstendig overkjøring. Skjønner at skolen vil vinne første hjemmekamp, men burde kanskje invitert et litt bedre lag for å gjøre kampen spennende. 2nd half blir nå bare clock management og lite underholdning. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) 58-0 nå. Fullstendig overkjøring. Skjønner at skolen vil vinne første hjemmekamp, men burde kanskje invitert et litt bedre lag for å gjøre kampen spennende. 2nd half blir nå bare clock management og lite underholdning.Kan bli litt kjedelig men når jeg gikk på universitetet ble kampen mindre viktig enn festing blant tilskuerne . På andre hånd, KSU kanskje er en commuter school og mangler noe betydelig social life enn andre skoler. Når dere spiller mot U of D , blir kampen litt mer underholdende antar jeg. Endret 12. september 2015 av jjkoggan Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Tja, festingen er jo en ting, men dette var tidenes første hjemmekamp, så den betydde ganske mye for alle. KSU er egentlig ikke en commuter school. Den var det før, men nå byges det leiligheter både på og rett utenfor campus. Bor selv på campus og det er masse liv her. Det eneste som mangler er en god bargate, slik de har i Athens på UGA fks. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Tja, festingen er jo en ting, men dette var tidenes første hjemmekamp, så den betydde ganske mye for alle. KSU er egentlig ikke en commuter school. Den var det før, men nå byges det leiligheter både på og rett utenfor campus. Bor selv på campus og det er masse liv her. Det eneste som mangler er en god bargate, slik de har i Athens på UGA fks.Javel-enjoy! Ganske morsomt når en nordmann blir glad i noe helt amerikansk.I midlertid skal jeg se på MLS kampen mellom Columbus og Philly, noe som blir helt amerikansk, det også! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Haha, flau choke av Tennessee nå mot Oklahoma i OT. Hadde de i baklomma til 4th quarter, 17-3. 17-17 etter full tid, uten at Vols gidder å prøve med 30 sekunder igjen. Er det noe den klovnegjengen kan, så er det å choke når det gjelder. Var det ikke i fjor de gjorde seg helt bort i 4th quarter mot Missouri også? Endret 13. september 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå