MartinF Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 https://nfllabor.files.wordpress.com/2015/05/investigative-and-expert-reports-re-footballs-used-during-afc-championsh.pdf Side 228; In sum, the data did not provide a basis for us to determine with absolute certainty whether there was or was not tampering as the analysis of such data ultimately is dependent upon assumptions and information that is not certain. Goodell ser igjennom fingrene på volds-, mishandlings- og voldtektssaker, men at Brady eller noen i Patriots "kanskje" har beordret ballene til å ha litt mindre luft, det skal straffes hardt? Hva faen... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg sitter med en vond følelse av at det her er Goodell som febrilsk prøver å redde sitt eget skinn. Amerikanske medier blåste jo saken ut av alle proposjoner (fordi Pats er ett lag folk elsker å hate). Når Kraft og Goodell en gang har hatt det som har blitt omtalt som ett nært og vennskapelig forhold tror jeg muligens sistnevnte var redd for å bli stemplet som favoriserene av mediene om ikke reaksjonen hadde blitt såpass kraftig som det den ble.. Men fy faen for en parodi hele greia er blitt. Håpet er at dette faktisk gjør Patriots bedre. Laget har en helt sinnsyk evne til å kanalisere negativ omtale til prestasjoner, så spørs om ikke Steelers skal forberede seg på ett sant helvette når sesongen sparkes i gang 10.sept i Foxborough. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg sitter med en vond følelse av at det her er Goodell som febrilsk prøver å redde sitt eget skinn. This! Goodell er en vits. FIRE kamper? Ray Rice fikk to kamper når han knocket ut kjæresten (videobevis). Patriots får én million dollar i bot, mister draft picks og Brady blir suspendert fire kamper. Rapporten til Ted Wells har flere huller i seg enn uvenner av Hernandez. Sinnsykt! Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Mener å huske at Garoppolo viste gode takter i fjorårets treningskamper, så jeg tror ikke vi kommer til å spille oss helt bort. Har trua, selv om Brady må stå over 4. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Ender det opp med at Brady må stå over 4 (noe jeg tviler på, tipper det blir anket og halvert i det minste) så tror jeg faktisk ikke Jimmy G kommer til å gjøre det så verst. Belichick og McDaniels er mestere på å tilpasse seg til styrkene og svakhetene i laget, og Garappolo viste meget gode tendenser forrige sesong. Med ytterligere ett år på baken tipper jeg gutten kommer til å overraske. Men at det blir noen reprise av 2001 da Brady tok over for Bledsoe, det tviler jeg på. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Straffen kommer til å bli redusert, ja, men er fremdeles helt absurd å straffe en spiller for indisier. Og attpåtil strengere enn konemishandlere og voldtektsmenn. Goddell mangler ryggrad. Få han bort ASAP. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Goodell har utnevnt seg selv som dommer i appellen til Tom Brady. Great! 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Livestream fra norsk 2. divisjon ikveld klokka 19, om folk har litt abstinenser.. Bergen Storm vs Åsane Seahawks Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2015 Oppfinnsom logo på Åsane... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Preseason-kampene begynner i natt klokken 02:00 i Hall of fame-kampen mellom Vikings og Steelers. Øvrige tidspunkter og kamper i løpet av uka: Fredag:: Kl 01:30 - Packers @ Patriots Kl 01:30 - Saints @ Ravens Kl 01:30 - Jets @ Lions Kl 02:00 - Redskins @ Browns Kl 02:00 - Dolphins @ Bears Kl 04:00 - Cowboys @ Chargers Lørdag: Kl 01:00 - Panthers @ Bills Kl 01:00 - Titans @ Falcons Kl 01:30 - Steelers @ Jaguars Kl 01:30 - Giants @ Bengals Kl 04:00 - Rams @ Raiders Kl 04:00 - Broncos @ Seahawks Søndag: Kl 02:00 - Buccaneers @ Vikings Kl 02:00 - 49ers @Texans Kl 03:00 - Chiefs @ Cardinals Kl 19:00(!) - Colts @ Eagles Blir godt å ha NFL tilbake på skjermene igjen. Gleder meg til å se flere rookies og UDFA, og da spesielt fra secondaryen til Packers. Randall, Quinten Rollins og UDFA LaDarius Gunter(Miami) bør alle få vise seg fram for Packers mot Patriots sine 3rd og 2nd-stringers. Hvilken spiller(e) eller lag gleder dere til å se i pre season? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Pre-season NFL... Zzzzz Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Fortsatt 10x bedre enn det du ble servert tidligere i dag Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Nei, det er det faktisk ikke. Èn drive med starterne, også er det randoms de ne neste 40 spillemimuttene. Finnes ikke interessant for en femmer. Siste pre-season match kan være litt morsommere om starterne spiller litt mer. Men for all del... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Personlig synes jeg det er artig å se rookies og spillere som ikke har laget et navn for seg selv enda. At kampene er av høy kvalitet er de ikke. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Nei, det er det faktisk ikke. Èn drive med starterne, også er det randoms de ne neste 40 spillemimuttene. Finnes ikke interessant for en femmer. Siste pre-season match kan være litt morsommere om starterne spiller litt mer. Men for all del... Ser du aldri på college football også fordi kvaliteten er lavere? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Ser heller college football enn NFL jeg, men det er fordi det er latterlig mye mer underholdende. Du sammenligner vel ikke pre-season football med college football håper jeg?! 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Ser heller college football enn NFL jeg, men det er fordi det er latterlig mye mer underholdende. Du sammenligner vel ikke pre-season football med college football håper jeg?!Hva er det som gjør NFL mindre underholdende når nivået er lavere? Noe College spill på de lavere divisjonene ligner high school football forresten men noen mener det er underholdende Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Kelvin Benjamin og Jordy Nelson er bekreftet ute resten av sesongen grunnet skade. Kjedelig for Packers del å miste Nelson, men de er vel en av de få lagene som kunne mistet en slik toppspiller og fortsatt produsere ca. likt med poeng. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Spent på Jeff Janis, som garantert får sjanser i år. Jævla spennende, men sliter visstnok med playbooken og må bli flinkere på å få separasjon med DBene. Sinnsykt atletisk! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Jeff Janis blir spennende, men Davante Adams er jo den naturlige erstatningen. Rodgers er imponert over Adams også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå