NightKeeper Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Saints ball. Nå kan det bli interessant her. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Quiztime! Hvem har den uoffisielle verdensrekorden på field goals? Edit:Og da tenker jeg antall yards Endret 8. februar 2010 av Corey Lenke til kommentar
sureup Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg må bare spørre, hvorfor er det pauser konstant? TV-timeouts... Reklame, penger... -- Se nå! Dette blir Saints' kvarter Satte 100,- på Saints med 3.55 i odds på NordicBet nå. Risikofritt bet, så blir spennende å se om jeg får tilbake 100,- eller 355,- Hæ? du kan bette uten å risikere å tape noe? wtf Det kommer alltid med ekstra terms. f.eks.: "* The refund amount will be up to and including a maximum of €10. *The bonus amount and the deposit must be wagered at least three (3) times on bets with odds 1.50 or higher before the money can be withdrawn or transferred to another NordicBet product." Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Artig hvor mye fokus NRK legger på den ene sacken på Brees -- JADDA! Elendig coverage. Nå blir det TD her. Mark my words! Endret 8. februar 2010 av MartinF Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Saints med maks uflaks. For en tid å skli på. Herregud. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 De går på 4th. Galskap så tidlig! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Saints går for det, skummelt. EDIT: Galskap, nå spørs det virkelig om Saints kan klare det. Endret 8. februar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 FAEN! Elendig playcalling der. ELENDIG! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Aiaiai. Skjebnesvangert. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tredje gangen di prøver på det der..Ta tegninga!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Og idioten velger å gå for det, og heller ikke ta en trygg field goal. Og tapte mest sannsynligvis kampen. Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Man må tenke på at i USA er de vant med all den reklamen, mens vi i Norge er bortskjemt sånnsett. Håper Saints scorer nå slik at det blir kamp. Er enig med Martin F at Colts er favoritter i og med at de har rutinen. Dette er forøvrig den første gangen Saints er med i Super Bowl. Angående Quizzen, så er det vel en danske som har den, om det ikke er kickeren for Detroit Lions. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Og idioten velger å gå for det, og heller ikke ta en trygg field goal. Og tapte mest sannsynligvis kampen. Helt enig. Som sagt, elendig playcalling. Du har en half igjen, og går på 4th når du ligger under 10-3. Latterlig. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Første gangen jeg ser på amerikansk fotball. Men godt at Nrk kan underholde meg på nattevakta . Har forsåvidt bare nrk1,2 og 3 her på huset.. Endret 8. februar 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er fortsatt to quarters igjen, så det er mye tid å score en TD på. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Er fortsatt to quarters igjen, så det er mye tid å score en TD på. Ja, men hadde vært en langt tryggere løsning for Saints å ligge under med 4, enn med 7. Men nå får de ballen tilbake, så det er bra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Man må tenke på at i USA er de vant med all den reklamen, mens vi i Norge er bortskjemt sånnsett. Det jeg lurer på er om det ER sånn i selve sporten at det skal være så mange pauser eller om det bare er nå når det er så vannvittig lukrativt med reklame at det er slik? I fotball (soccer for å fjerne all tvil) så er det som kjent bare en pause på 15 minutter om det er CL-finale eller 3. divisjonskamp. Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Navnet på kickeren er Morten Andersen. Har en annen liten Quizz. Hvem var den første rene kickeren (som kun spilte kicker), som ble valgt inn i Hall Of Fame? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 *mine innlegg* Skal litt til for Saints nå har jeg inntrykk av. Kaste bort poeng mot et så bra lag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Det jeg lurer på er om det ER sånn i selve sporten at det skal være så mange pauser eller om det bare er nå når det er så vannvittig lukrativt med reklame at det er slik? Det er blitt sånn nå som det er en TV-sport. College og high school kamper fks. har ikke så mange pauser, da man ikke ha TV-timouts. (kamper som ikke går på TV that is) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå