Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må bare spørre, hvorfor er det pauser konstant?

 

TV-timeouts... Reklame, penger...

 

--

 

Se nå! Dette blir Saints' kvarter :D

 

Satte 100,- på Saints med 3.55 i odds på NordicBet nå. Risikofritt bet, så blir spennende å se om jeg får tilbake 100,- eller 355,- :p

 

Hæ? du kan bette uten å risikere å tape noe? wtf

 

Det kommer alltid med ekstra terms.

 

f.eks.:

"* The refund amount will be up to and including a maximum of €10.

 

*The bonus amount and the deposit must be wagered at least three (3) times on bets with odds 1.50 or higher before the money can be withdrawn or transferred to another NordicBet product."

Lenke til kommentar

Man må tenke på at i USA er de vant med all den reklamen, mens vi i Norge er bortskjemt sånnsett. Håper Saints scorer nå slik at det blir kamp. Er enig med Martin F at Colts er favoritter i og med at de har rutinen. Dette er forøvrig den første gangen Saints er med i Super Bowl. Angående Quizzen, så er det vel en danske som har den, om det ikke er kickeren for Detroit Lions.

Lenke til kommentar
Man må tenke på at i USA er de vant med all den reklamen, mens vi i Norge er bortskjemt sånnsett.

Det jeg lurer på er om det ER sånn i selve sporten at det skal være så mange pauser eller om det bare er nå når det er så vannvittig lukrativt med reklame at det er slik? I fotball (soccer for å fjerne all tvil) så er det som kjent bare en pause på 15 minutter om det er CL-finale eller 3. divisjonskamp.

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er om det ER sånn i selve sporten at det skal være så mange pauser eller om det bare er nå når det er så vannvittig lukrativt med reklame at det er slik?

Det er blitt sånn nå som det er en TV-sport. College og high school kamper fks. har ikke så mange pauser, da man ikke ha TV-timouts. (kamper som ikke går på TV that is)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...