jjkoggan Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg ser som vanlig frem til dette. Blir nok gøy. Hvorfor synes du det er gøy? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Bra bilde på nbc.com Bruker Chrome med Hola Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Bra bilde på nbc.com Bruker Chrome med Hola Perfekt HD med viaplay Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Perfekt HD med viaplay Ja men det koster vel 199kr? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Perfekt HD med viaplay Ja men det koster vel 199kr? Jepp. Det er vel bare knapt 3 øl på byen. Altså billig Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Perfekt HD med Gamepass også + folk med peiling i studio Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Slår ikke gratis da Streamer på 2.2Mbit/s nå...så bilde er mer en bra nok. Men hadde jeg hatt veldig stor interesse så hadde jeg klart betalt. For her ser det ut som det er egne reklamepauser i tillegg..litt irriterende. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Perfekt HD med Gamepass også + folk med peiling i studio Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Perfekt HD med Gamepass også + folk med peiling i studio Hvor mye koster det? 60 kr Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Perfekt HD med Gamepass også + folk med peiling i studio Hvor mye koster det? 60 kr Link? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Perfekt HD med Gamepass også + folk med peiling i studio Hvor mye koster det? 60 kr Link? https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages?ttv=0 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Stakk innom butikken og kjøpte snacks til finalen på vei hjem fra frisøren. Endte opp med tidenes særeste snacks; Jordbær. (Slapp av, jeg kjøpte nachos og dip også) Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Stakk innom butikken og kjøpte snacks til finalen på vei hjem fra frisøren. Endte opp med tidenes særeste snacks; Jordbær. (Slapp av, jeg kjøpte nachos og dip også) Pizza, cola og whisky her! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages?ttv=0 Billig Får satse på dette neste år Frydenlund øl SKÅL folkens Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages?ttv=0 Billig Får satse på dette neste år Frydenlund øl SKÅL folkens *hever colaglasset* Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Slår ikke gratis da Streamer på 2.2Mbit/s nå...så bilde er mer en bra nok. Men hadde jeg hatt veldig stor interesse så hadde jeg klart betalt. For her ser det ut som det er egne reklamepauser i tillegg..litt irriterende. Husk at Amerikansk fotball er reklamer med innslag av fotball Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Slår ikke gratis da Streamer på 2.2Mbit/s nå...så bilde er mer en bra nok. Men hadde jeg hatt veldig stor interesse så hadde jeg klart betalt. For her ser det ut som det er egne reklamepauser i tillegg..litt irriterende. Husk at Amerikansk fotball er reklamer med innslag av fotball Med dramatiske mål istedenfor kjedelig uendelig frem og tilbake uten et eneste mål som ofte skjer i fotball Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Haha, ja. Aldri sett hvordan hun så ut før nå. Lenke til kommentar
kmx91 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Noen som vet hvilken youtube kanal som kjører reklamene? For to år siden var det en kanal som sendte alt av reklamer som ble vist. Noe som faktisk er ganske gøy når du må betale 30-50mill for en reklame snutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå