MartinF Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Tror det er vanskelig å finne noen illegale streams uansett.. Tull, kommer til å være hundrevis av streams tilgjengelig om noen trenger det. Går den ned, så kommer det en ny. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Så, beste måten å se dette på i Norge er vel Viasat 4? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hvilken kanal går super bowl på, og når starter det, og hvor lenge varer det? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hvilken kanal går super bowl på, og når starter det, og hvor lenge varer det? Viasat 4 og Viasat Sport(uten reklame). Kampstart er 0030, tror jeg. Varer vel en 3-4 timer 2 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hvilken kanal går super bowl på, og når starter det, og hvor lenge varer det? Viasat 4 og Viasat Sport(uten reklame). Kampstart er 0030, tror jeg. Varer vel en 3-4 timer takk Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Får man sett reklamene med Gamepass? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Får man sett reklamene med Gamepass? De sier så på nettsiden. Usikker hvor stabilt det er thou. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Får man sett reklamene med Gamepass? Ja. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Nå har jeg fulgt særdeles lite med på amerikansk fotball i år, men husker Superbowl ifjor så var det mye fokus på han ene på Seahawks som var døv... Spiller han ennå i Seahawks? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Nå har jeg fulgt særdeles lite med på amerikansk fotball i år, men husker Superbowl ifjor så var det mye fokus på han ene på Seahawks som var døv... Spiller han ennå i Seahawks? Coleman ja. Ikke spilt så mye denne sesongen thou. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Ser ut til at Canal Digital har problemer akkurat nå, så jeg får ikke opp noen kanaler på dekoderen min. Typisk. Noen gode alternativer til å se kampen? EDIT: Nå ordnet det seg. Da blir det nok Viasat 4. Endret 1. februar 2015 av hypotc Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Funker Gamepass bra på SB? Blir ikke for mye pågang? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Har aldri hørt at Gamepass har hatt problemer på SB, men har alltid støtta oppunder norske sendinger fordi jeg ønker mer kamper på norsk TV. Selv om jeg ikke har sett SB på gamepass har jeg sett alle playoffskampene, og det har ikke vært noen form for problemer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Jeg ser som vanlig frem til dette. Blir nok gøy. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) error 404 Endret 1. februar 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 De som har VPN kan se NBC.com sin stream gratis og. Bedre enn Viaplay sin stream som regel. Gamepass er nok best, men hvis du har VPN og ikke lyst til å betale mer for å bare se Superbowl så er det en mulighet. 2 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Flere som har veldig lav lyd på viasat 4? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 De som har VPN kan se NBC.com sin stream gratis og. Bedre enn Viaplay sin stream som regel. Gamepass er nok best, men hvis du har VPN og ikke lyst til å betale mer for å bare se Superbowl så er det en mulighet. Fy faen hvor de har melket det der. Var morsomt den første gangen, men nå er det bare kleint. Fet at Aaron Rodgers og Clinton-Dix er der tho. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Flere som har veldig lav lyd på viasat 4? Var det i fjor mener jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå