MartinF Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Hahaha, vanvittig morsomt at Ohio State med 3rd String QB slår Bama! Vet jeg er i hovedsak SEC-supporter, men jeg godter meg over at Alabama feilet i dag. Ohio State - Oregon blir en morsom finale! Endret 2. januar 2015 av MartinF Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Hahaha, vanvittig morsomt at Ohio State med 3rd String QB slår Bama! Vet jeg er i hovedsak SEC-supporter, men jeg godter meg over at Alabama feilet i dag. Ohio State - Oregon blir en morsom finale! Hvorfor liker du ikke Crimson Tide? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Fordi de er for gode, og store deler av fanen er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Fordi de er for gode, og store deler av fanen er utrolig irriterende.Ditt favoritt college lag er i Athens? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Lindsley er faen meg helt utrolig dårlig. Føler med Cardinals. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeez for noen dommere i Lions-Cowboys, og jeg liker ikke Lions engang... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Helt latterlig. Noen har satt penger på Dallas. Men to be fair, Detroits punter ødelegger med den 10 yard punten... Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Smånervøs match, jævlig spennende, men EKSTREMT godt å være videre! Håper resten ikke blir så jævlig nære. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2015 Deilig seier. Sliteseier uten like. Satt på restaurant og det virket som alle andre holdt med Baltimore, uten at jeg vet hvorfor... 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Tja, det er vel fordi alle som ikke holder med Patriots elsker å hate Patriots. Men herregud for en match. Satt med puls til tusen hele Q4 og trodde jeg skulle vekke naboen på slutten der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 National Championship, collegeball. 1 time. Be there or be square. Gøy kamp for en nøytral. Jeg liker Mariota, så håper han og Ducks tar det. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 National Championship, collegeball. 1 time. Be there or be square. Gøy kamp for en nøytral. Jeg liker Mariota, så håper han og Ducks tar det. Datteren min bor i Columbus. Hele byen stanser. Faren min var en Oregon State slum og hatet Oregon U. Ikke mulig for meg å bli en nøytral Underholdende kamp, håper jeg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Underholdende match så langt! Synd Oregon underpresterte litt i slutten av Q1. Man hadde forventet mer fra dem. Men Bucks er solide. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 For ein start på kampen!! Håpar det blir ein jevn og spanande kamp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2015 VM i turnovers i Seattle i dag. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ser veldig bra ut for Packers dette! Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Rodgers har kun tapt en kamp i karrieren der han har ledet med 16 eller mer. Ser ikke bra ut for Seahawks.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå