MartinF Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Totalt uenig. Du skal få lov til å være uenig. Jeg mener fortsatt Colts er klare favoritter. Syns ikke recorden har noe som helst betydning for hvem som er favoritter i finalen. Håper dog Saints vinner. De fortjener det mest av de to lagene i finalen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Totalt uenig. Du skal få lov til å være uenig. Jeg mener fortsatt Colts er klare favoritter. Syns ikke recorden har noe som helst betydning for hvem som er favoritter i finalen. Håper dog Saints vinner. De fortjener det mest av de to lagene i finalen. Fair enough. De fleste har Colts som favoritter, jeg og, men ikke med mye. NFL spurte sine eksperter om hvilket lag som vant. Hele 13 hadde Colts, og kun fire hadde Saints, det er jo en viss indikator. Mannings last quarter heroics har jo også mye å gjøre med nettopp det. Fyren er clutch som få, og allerede en av tidenes beste QB's. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hva er greia når det står f. eks. 1st & 10. Vet at 1st står for det første forsøket på 10 yards. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hva er greia når det står f. eks. 1st & 10.Vet at 1st står for det første forsøket på 10 yards. Første forsøk, ballen ti yards fra downlinja. 2nd and 4, andre forsøk og fire yards fra linja. Ikke så vanskelig --- Merker at dette trenger en innkjøring hos NRK også. Endret 7. februar 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Merker at dette trenger en innkjøring hos NRK også. NRK > Viasat når det kommer til kommentering ser det ut som. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kjedelig at ikke Saints fikk noe ut av den driven der. Frykter Colts TD nå. Saintspoeng er perfekt for kampen, og da helst TD. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Hva faen drev Colston med? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kampnerver, garantert. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Liker sendeopplegget NRK kjører...Spess med tanke at det er første gangen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Følger vanligvis ikke amerikansk fotball så jeg sitter og lurer litt på hvem jeg skal heie på her. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Addai får gode muligheter til å løpe ballen nå. Colts har løpt mye så langt. Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Følger vanligvis ikke amerikansk fotball så jeg sitter og lurer litt på hvem jeg skal heie på her. Samme her, så litt da jeg bodde i Danmark i fjor, men har ikke blitt så veldig mye klokere. Meh, gleder meg til NRK begynner å sende rugby jeg. Endret 8. februar 2010 av koots Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 2nd Quarter må være Saints sitt quarter. Hvis ikke så tror jeg Colts kommer til å fly forbi og det kan bli stygge tall. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Saints må komme i gang nå, ellers blir det stygt. Manning er så utenomjordisk god. Satser på at recieverne til Saints er litt mer våkne nå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg må bare spørre, hvorfor er det pauser konstant? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Jeg må bare spørre, hvorfor er det pauser konstant? TV-timeouts... Reklame, penger... -- Se nå! Dette blir Saints' kvarter Satte 100,- på Saints med 3.55 i odds på NordicBet nå. Risikofritt bet, så blir spennende å se om jeg får tilbake 100,- eller 355,- Endret 8. februar 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det virkelig reklame hver eneste gang vi går til studio? Herregud så latterlig mye. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg må bare spørre, hvorfor er det pauser konstant? TV-timeouts... Reklame, penger... -- Se nå! Dette blir Saints' kvarter Satte 100,- på Saints med 3.55 i odds på NordicBet nå. Risikofritt bet, så blir spennende å se om jeg får tilbake 100,- eller 355,- Hæ? du kan bette uten å risikere å tape noe? wtf Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Hæ? du kan bette uten å risikere å tape noe? wtf Det er sånn bookies driver med innimellom Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Satte 100,- på Saints med 3.55 i odds på NordicBet nå. Risikofritt bet, så blir spennende å se om jeg får tilbake 100,- eller 355,- Live odds kan være litt villedende. Min erfaring er at jeg glemmer hvem som er favoritter i utgangspunktet. Men lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå