MartinF Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Jesus christ Falcons. Er det faen meg mulig Mike Smith og Dirk Koetter kan bli igjen i London. Faen så tragisk og naiv play calling har jeg ikke sett på lenge... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jesus christ Falcons. Er det faen meg mulig Mike Smith og Dirk Koetter kan bli igjen i London. Faen så tragisk og naiv play calling har jeg ikke sett på lenge... Ja, det er faen meg helt latterlig. Jævla dritt at Lions har tur igjen... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2014 Am. football er ikke så lett å bli klok på alltid... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Blir spennende å se Dallas Cowboys uten Romo i dag. Cardinals er imo et av de mest undervurderte lagene i NFL. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Jaja, siste halvdelen av regular-season i AFC blir i det minste spennende...Herregud så deilig det var med seier over Broncos i natt! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2014 Forfatter Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Pats - Cards/Eagles/Seahawks/Cowboys i SB. Ekstremt imponert over Arizona som nå er 7-1! Hvem hadde trodd det før sesongen?! Ditto lite imponert over Kaepernick og Niners. Overrateeeeeed! Jaja, siste halvdelen av regular-season i AFC blir i det minste spennende...Herregud så deilig det var med seier over Broncos i natt! Til å spille for Denver, så er Petyon ekstremt dårlig til å spille i kaldt vær. Var 100% sikker på Brady-seier i går, og jeg fikk såklart rett. Sålenge Patriots får hjemmefordelen i playoffen, så er jeg sikker på at de burde slå både Denver, Indy og evt. Cinci eller Pittsburgh. Endret 3. november 2014 av MartinF 1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 De sliter litt i SF, ja. Ellers er jeg veldig enig angående Peyton, det slår aldri feil. Helt skråsikker på sier skal jeg ikke skryte på meg at meg var i går, men jeg fikk troen da jeg så værmeldingen. Heldigvis for Pats kommer de tøffeste kampene utover, hadde de kommet tidligere i år før ting begynte å klaffe både på offence og defence hadde playoff-håpet vært rimelig tynt allerede.. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 NFLs Londonkamper i 2015 http://www.nfl.com/news/story/0ap3000000423634/article/nfl-announces-2015-international-series-lineup?campaign=Facebook_atn_patra Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2014 Forfatter Del Skrevet 6. november 2014 Å hallo, her satses det på å skaffe fans til de mindre lagene... (Med unntak av Detroit og Kansas kanskje) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Miami spiller en viktig divisjonskamp i London og mister hjemmefordelen sin da Miami er et av de tøffeste stedene å spille på grunn av varmen. Litt kjipt egentlig. Burde heller være lag som ikke er i samme divisjon slik at det ikke er like avgjørende å tape ( i alle fall så tidlig på året)! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 LSU - Alabama. For en døll fotballkamp... Run, run, pass, First down/punt Run, run, pass, First down/punt Run, run, pass, First down/punt Run, run, pass, First down/punt Run, run, pass, First down/punt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 In other news: http://streamable.com/a29 HAHAHAHA! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 In other news: http://streamable.com/a29 HAHAHAHA! Herregud.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) Melvin Gordon ikke langt unna å slå LaDainian Tomlinson FBS-rekord i antall rushing yards i én kamp. Har 382 rushing yards med en hel quarter igjen... LaDainian Tomlinson sin rekord er 406. EDIT: slo den likeså greit med en 26-yard touchdown run i slutten av 3rd quarter, hadde typ 28-29 touches. LOL Endret 15. november 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Over 16.3 per carry på Gordon. Det er helt ok, egentlig... Hah! Skru over på whatever du har som viser Auburn - UGA straks. Todd Gurley er endelig tilbake og sammen med Nick Chubb ska de gjøre livet til Auburn D til et mareritt, håper vi! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Synd det ble kalt holding på returnkicket der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Dommerne har jo vært helt på bærtur for begge lag i første omgang, men faen jeg er glad for at defense møtte opp og har klart å holde Auburn til sju. Klarer vi å putte på den neste driven etter hvilen nå, så ser dette plutselig meget bra ut! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Great rebound from last weeks debacle. Go bengals! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2014 Forfatter Del Skrevet 16. november 2014 Atlanta leder NFLs svakeste divisjon. Usikker på om det sier mer om oss eller om divisjonen... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Tja, sånn som Falcons har spilt hittil vet jeg hva jeg mener, hvertfall.. Broncos gikk på kvist mot Rams, KC vinner mot Seahawks..AFC ble ikke noe mindre spennende nå. Ryker Pats på tap mot Colts i natt (noe jeg ikke håper skjer) kan det virkelig dra seg til. Ellers hyggelig å se Mallett i aksjon for Houston. Tydelig at han har gått en god skole i New England. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå