Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pats - Cards/Eagles/Seahawks/Cowboys i SB.

Ekstremt imponert over Arizona som nå er 7-1! Hvem hadde trodd det før sesongen?! Ditto lite imponert over Kaepernick og Niners. Overrateeeeeed!

Jaja, siste halvdelen av regular-season i AFC blir i det minste spennende...Herregud så deilig det var med seier over Broncos i natt!
Til å spille for Denver, så er Petyon ekstremt dårlig til å spille i kaldt vær. Var 100% sikker på Brady-seier i går, og jeg fikk såklart rett. Sålenge Patriots får hjemmefordelen i playoffen, så er jeg sikker på at de burde slå både Denver, Indy og evt. Cinci eller Pittsburgh.
Endret av MartinF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De sliter litt i SF, ja. Ellers er jeg veldig enig angående Peyton, det slår aldri feil. Helt skråsikker på sier skal jeg ikke skryte på meg at meg var i går, men jeg fikk troen da jeg så værmeldingen. Heldigvis for Pats kommer de tøffeste kampene utover, hadde de kommet tidligere i år før ting begynte å klaffe både på offence og defence hadde playoff-håpet vært rimelig tynt allerede..

Lenke til kommentar

Tja, sånn som Falcons har spilt hittil vet jeg hva jeg mener, hvertfall..

Broncos gikk på kvist mot Rams, KC vinner mot Seahawks..AFC ble ikke noe mindre spennende nå. Ryker Pats på tap mot Colts i natt (noe jeg ikke håper skjer) kan det virkelig dra seg til.

Ellers hyggelig å se Mallett i aksjon for Houston. Tydelig at han har gått en god skole i New England.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...