Lyspaere Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Klarer ikke å ta imot Kick Return engang... Er de gira på å gi NFL plass til ett LA lag eller noe? Dette er for dumt Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Good start for hometown bengals! Corporate Box seats are amazing ! Endret 7. september 2014 av jjkoggan Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Tony Romo er håpløs. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hvilke kanaler viser kamper i Norge? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Viasat sitter på rettighetene til NFL. Går som regel en kamp om gangen på TV, på Viasat Sport. Viasat 4 viser en kamp i blant som forrige helg(Falcons-Saints). Resten av kampene må du enten se på Viaplay eller GamePass. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Fy faen så deprimerende det er å se Jags spille i dag. Har egentlig ingenting positivt å si... Og skylder så absolutt ikke på Henne for alt som går galt. Bortles ville ikke løst noe heller tror jeg. Alt som var noe å skryte av ble lagt igjen i første halvdel av kampen mot Eagles jo. EDIT: Måtte bare få ut litt frustrasjon. Bedre lykke neste gang er alt jeg kan si. Endret 14. september 2014 av Bilael Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Helt vill avslutning i Saints-Browns! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 (endret) Wohey, da blir det endelig min første NFL-match på torsdag. Fant en god pris på billetter til Falcons - Bucs, så da tar vi turen innover! Endret 16. september 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Wohey, da blir det endelig min første NFL-match på torsdag. Fant en god pris på billetter til Falcons - Bucs, så da tar vi turen innover! Enjoy! Er tidenes opplevelse Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Wohey, da blir det endelig min første NFL-match på torsdag. Fant en god pris på billetter til Falcons - Bucs, så da tar vi turen innover! Jeg har en ekstra billett til Bengals-Titans på søndag hvis du ønsker å kjøre hele veien til PaulBrown. Skal bli en fin helg- Crew-Revs (MLS) på lørdag og Bengals -Titans på søndag! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Wohey, da blir det endelig min første NFL-match på torsdag. Fant en god pris på billetter til Falcons - Bucs, så da tar vi turen innover! Enjoy! Er tidenes opplevelse Ja, tror det blir bra. Kunne vært en litt mer spennende motstander enn Tampa, men hey, det er en division match i det minste. Har vært på det meste annet, men NFL og Collegeball mangler. Må prøve å få til en tur til Athens i løpet av høsten også, men det er så jævlig dyrt! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ja, tror det blir bra. Kunne vært en litt mer spennende motstander enn Tampa, men hey, det er en division match i det minste. Har vært på det meste annet, men NFL og Collegeball mangler. Må prøve å få til en tur til Athens i løpet av høsten også, men det er så jævlig dyrt! Fikk meg 2 kamper på CenturyLink stadium med New Orleans som motstander forrige sesong. Ene kampen ble nåværende verdensrekort i støy fra publukum satt. Magisk! Billettene lå på rundt 170 dollarsjer per kamp. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ja, tror det blir bra. Kunne vært en litt mer spennende motstander enn Tampa, men hey, det er en division match i det minste. Har vært på det meste annet, men NFL og Collegeball mangler. Må prøve å få til en tur til Athens i løpet av høsten også, men det er så jævlig dyrt! Fikk meg 2 kamper på CenturyLink stadium med New Orleans som motstander forrige sesong. Ene kampen ble nåværende verdensrekort i støy fra publukum satt. Magisk! Billettene lå på rundt 170 dollarsjer per kamp. Cool Beans, I always wanted to visit Seattle, legendary fan support for both football teams! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jesus christ. Hva driver Tampa Bay med... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Stemming! Haha, Tampa er på nivå med et gjennomsnittlig high school-lag. Drøyt! Endret 19. september 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Fy faen for en drive av Denver! Overtime! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Klar for Cowboys mot Jaguars i London 9 nov 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Klar for Cowboys mot Jaguars i London 9 nov Det blir stas. Turnover-galore! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ja blir helt konge. Dyre billetter da. Noen som har peiling hva Club Tickets inkluderer? Svindyre var dem iallefall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 Ja blir helt konge. Dyre billetter da. Noen som har peiling hva Club Tickets inkluderer? Svindyre var dem iallefall. Er vel setene i midtre del av stadion, hvor man har tilgang på barer og kafeer før kamp. Det er det som brukes å kalles "Club Level" ihvertfall. Litt sånn semi-VIP. Bare ikke helt box seats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå