eveant Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Åja, nei så ikke så veldig mye pre-season. Men det må jo, som du sier, bli veldig mye penalties? :/ Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Blir nok ikke i nærheten like mange penalties som i pre season. Men spørs om de slår ned ekstra hardt i starten, og da på Richard Sherman som er blant de som holder mest. De liker jo å sette eksempel! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Blir nok ikke i nærheten like mange penalties som i pre season. Men spørs om de slår ned ekstra hardt i starten, og da på Richard Sherman som er blant de som holder mest. De liker jo å sette eksempel! De jeg hører på radioen hver dag er ikke enig i det, men jeg forholder meg nøytral enda. Vi får se hvordan det blir denne uken og den neste. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Ha Ha Clinton-Dix... More like Haha, Clinton's Dick... 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Daniels tar over som den nye Raji på offense Virker som Packers sliter med støyen på stadion. Spent på åssen det utvikler seg! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Beast mode. Da er han i gang... Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 For en RB Lynch er. Hadde lest om Beast Mode, men at det var såpass.. Så skal det sies at Seahawks virka veldig solide, men ja, tror Packers slet med støyen på stadion. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Ikke lenge til avspark i endel av kampene nå! Her blir det Falcons på TVen, også får jeg finne meg en stream til New England. Er litt kjedelig at GamePass ikke funker her borte. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Ikke lenge til avspark i endel av kampene nå! Her blir det Falcons på TVen, også får jeg finne meg en stream til New England. Er litt kjedelig at GamePass ikke funker her borte. Er du i statane? Stikk på den lokale sports pubben! Er alltid nokon å snakke fotball med der. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Ikke lenge til avspark i endel av kampene nå! Her blir det Falcons på TVen, også får jeg finne meg en stream til New England. Er litt kjedelig at GamePass ikke funker her borte. Skaff deg en billig proxy. Null problem! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Brady til Gronk; TD! Pats oppe 17-7 allerede. Falcons derimot... Blir pissa på av Saints, og pådrar seg unødvendig penalties all over. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Litt av en kamp i Atlanta! 34-34! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Tie rules, oppdater meg, er helt uttafor det nå. Hva er reglene nå for å vinne kampen? (Saints - Falcons) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Første score vinner. Falcons vant med Ryan sitt FG. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Ja, fikk det med meg. Kunne det egentlig, ville bare forsikre meg. Jævla kjipt tap altså.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Hallelujaaaaah! Dat comeback! Hadde null tro på det etter den svake førsteomgangen. Takk for kampen Lyspære! Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Kan ikke si meg fornøyd med den matchen. Alt for mange ræva kast av Brady som var en av følgende: for høye/lave/lange.. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hallelujaaaaah! Dat comeback! Hadde null tro på det etter den svake førsteomgangen. Takk for kampen Lyspære! Joa, Saints rota det bort så det holt, men Matt Ryan hadde faen meg omgangen sin i andre omgang! Lederskikkelse x100, noe jeg føler Brees mangle litt i kveld. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Haha, fy faen hvor rævva Dallas er. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Helt krisedårlige faktisk. Hater at Kaepernick skal få denne boosten. Drittåpningsdag (og jada jeg vet at kampene er underholdene og bra....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå