hvorre Skrevet 13. mars 2014 Del Skrevet 13. mars 2014 Smilte litt da jeg sjekket mobilen i dag tidlig og så at NE hadde signert Revis. Ja, Talib var god, men å betale så mye penger for en spiller som aldri har gjennomført en hel regular-season er risky-business, og da er Revis ett MYE bedre alternativ. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Noen som har tanker rundt draften? Begynner i kveld! Spent på å se hvem Green Bay drafter i de første rundene. Oppgraderinger på defensen er i alle fall første prioritet, og en god linebacker er viktig å få tidlig. Endret 8. mai 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 Er veldig spent på de første 5-6 som blir valgt. Begynner vel å bli ganske sikkert at Texans drafter Clowney nå, dessverre. Var jo rykter tidligere at Houston ville drafte Bortles som #1, og at Atlanta vurderte å trade up til #2 og ta Clowney, men tviler litt på det nå.Ellers tror jeg Manziel går i første runde, men jeg blir ikke overrasket om han ikke går før i andre. Er også spent på hvor Khalil Mack og Sammy Watkins ender opp, sammen med Bortles og Derek Carr og Beckham blant andre. Mest spent på hvem Atlanta drafter, siden de har i utgangspunktet det sjette valget i første runde. De trenger sårt en pass rusher, men det er det flere lag foran som også trenger. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Vet ikke helt hva jeg skal tro, jeg er egentlig mest opptatt av hvem Patriots drafter. Men om Texans drafter Clowney blir det morro å se hva han kan få til sammen med JJ Watt..Blir og spennende å se hva en del av lagene med åpenbare mangler på QB velger å gjøre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Houston drafter Jadeveon Clowney som #1 overall. Som forventet. Og fortjent. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Jags drafter Blake Bortles! Wow. Helt greit at Manziel ikke gikk som første QB! Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 High risk, high reward for Patriots. Stort, men skadeplaget (2 ACL-operasjoner) talent i Dominique Easley. Litt ambivalent til valget, men stoler på Bill. Ryktene sier at Seahawks lurte i sivet tre spotter lenger nede på samme spiller. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Noen med sterke meninger om hvordan de ser for seg hvordan Manziel og Browns kommer til å passe sammen? Blir spennende å følge med på Cleveland i år, mye på gang der.. Ellers blir det interessant å møte Bills i år, spesielt morro blir det å se hvordan Spikes kommer til å bli mottatt i Foxborough.. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Green bay fikk hente litt sårt trengt defence. Har trua på denne nye DTen http://www.nfl.com/draft/2014/profiles/khyri-thornton?id=2543653 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2014 Forfatter Del Skrevet 31. august 2014 Collegefotballen er endelig i gang. Todd Gurley fortsetter der han slapp i fjor. Heisman i år? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Sesongstart i helga! Først Oslo Vikings - Vålerenga Trolls U19 klokka 14 på søndag, deretter Patriots - Dolphins klokka 19 på O'Learys(eneste stedet jeg vet om som sender NFL i Oslo). Blir trivelig! Ellers kan jeg jo drive med litt reklame for siden Amerikansk Fotball på Fjesboka;https://www.facebook.com/AmerikanskFotball Her kommer det statuser om NFL, College, Amerikansk Fotball i Europa, Amerikansk Fotball i Norge(analyser av rundene i senior-ligaen, senior-sluttspillet, videosammendrag av kampene osv), småvidoer, kuriosa osv. Absolutt en side verdt å følge om du liker Amerikansk Fotball! Sammendrag av finalen i NM, Eidsvoll 1814s mot Kristiansand Gladiators, og det var en utrolig spennende kamp som ble avgjort omtrent i siste sekund! Deres siste innlegg; "Natt til fredag begynner NFL-sesongen 2014, og samtidig også Viasat All American sin dekning av NFL. Hele 5 kamper blir å se første serierunde, og som resten av sesongen er det primært kanalen Viasat Sport det vises på. På søndag er det imidlertid også sending på Viasat 4 Norge, inklusive norsk studio! Sendingen på Viasat 4 begynner kl. 18:00, med kickoff i kampen mellomAtlanta Falcons og New Orleans Saints kl. 19:00.Vi har gleden av å meddele at vår egen Bård Strøm er en del av satsingen i høst, og vil bidra med analyse. Bård er mangeårig trener i amerikansk fotball, både her hjemme i Norge, men har også vært innom NCAA FCS-laget Cal Poly Mustangs football, samt World Team. Bård er til normalt å finne i Bergen, hvor han også i mange år har bidratt hos klubben Bergen Storm.Hvis du vil vite mer om Bård sin bakgrunn, så finner du info her:https://www.facebook.com/notes/amerikansk-fotball/presentasjon-av-oss-facebookcomamerikanskfotball/462026337230933På bildet ser du Bård (hvit caps) i samtale med hovedtrener for det norske landslaget, Jørgen Benestad-Johansen, og en annen fyr." 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kjøpt NFL Gamepass Season Plus for første gang. Rimelig stoka til oppstart nå. Kjipt å ikke ha kampene på dagtid (som mens jeg bodde i USA), men pyttsann, dette blir BRA! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Kjøpt NFL Gamepass Season Plus for første gang. Rimelig stoka til oppstart nå. Kjipt å ikke ha kampene på dagtid (som mens jeg bodde i USA), men pyttsann, dette blir BRA! Gamepass er helt konge. Helt sykt hvor bra det er i forhold til norske streamingstjenester! Blir sent i kveld! Gleder meg Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Ahhhh. Ja. Bedriftsøkonomi 08:15 er en bitch... :/ Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Skulle gjerne hatt med meg dagens kamp. Prøve unngå spoilere og se den i morra. Snart sesongens første søndag med Gameday First og Gameday Morning og forhåpentligvis et forbedret Jaguars lag klokken 7 Kjøpt NFL Gamepass Season Plus for første gang. Rimelig stoka til oppstart nå. Kjipt å ikke ha kampene på dagtid (som mens jeg bodde i USA), men pyttsann, dette blir BRA! Gamepass er helt konge. Helt sykt hvor bra det er i forhold til norske streamingstjenester! Blir sent i kveld! Gleder meg Om det bare hadde vært like bra på nettbrett, som via PC, hadde det vært fantastisk. Altfor ofte det blir kornete og jævlig på nettbrettet, og forrige sesong var det ofte ubrukelig under kampene. Men for all del, jeg er fornøyd med tjenesten og fornyet for år nummer to før denne sesongen. Appen har blitt bedre og virker mer stabil, så satser på den snart innfrir forventningene Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Gamepass er så sjukt mye for pengene. Kvaliteten og alt er jo sykt bra! Flere som skal se her ikveld. Ingen som har lyst til å lage en kamptråd eller? ) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Skulle gjerne hatt med meg dagens kamp. Prøve unngå spoilere og se den i morra. Snart sesongens første søndag med Gameday First og Gameday Morning og forhåpentligvis et forbedret Jaguars lag klokken 7 Kjøpt NFL Gamepass Season Plus for første gang. Rimelig stoka til oppstart nå. Kjipt å ikke ha kampene på dagtid (som mens jeg bodde i USA), men pyttsann, dette blir BRA! Gamepass er helt konge. Helt sykt hvor bra det er i forhold til norske streamingstjenester! Blir sent i kveld! Gleder meg Om det bare hadde vært like bra på nettbrett, som via PC, hadde det vært fantastisk. Altfor ofte det blir kornete og jævlig på nettbrettet, og forrige sesong var det ofte ubrukelig under kampene. Men for all del, jeg er fornøyd med tjenesten og fornyet for år nummer to før denne sesongen. Appen har blitt bedre og virker mer stabil, så satser på den snart innfrir forventningene Enig i at det blir kornete og jævlig til tider. Heldigvis så jeg nesten alt på pcen, så hadde ikke noe problemer med det. De har jo oppdatert den kraftig til i år med flere nye funksjoner. --- Skal se kampen ja! Blir spennende med et mer balansert Packers-offense, og håper Eddie Lacy som har utviklet seg kraftig i passing-gamet kommer til å storspille... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. september 2014 Forfatter Del Skrevet 4. september 2014 Så lenge Jordy Nelson ikke har noen særlig match, så håper jeg det blir mye action og poeng i matchen er. Gira på å se hva Lacy får til. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 De snakker om noen nye regler som kan gå ut over Sherman pga mye holding og dytting. Hva er de nye reglene? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 Så du noen av pre-season matchene? Det er ikke en regelendring per se, men dommerne har nå begynt å håndheve regel om illegal contact; "Initiating contact five yards beyond the line of scrimmage and illegal hands to the face were always penalties, but now the NFL will be monitoring them more closely." Dette kan gå utover både forsvarsspillerne og det angripende laget, men det er som regel forsvarsspillerne sånt går utover. I tillegg har de blitt strengere på trøyeholding og clipping blant annet. Dette kommer til å føre til mer poeng i kampene, men også et helt hinsides antall penalties, om de dommerne er like strenge som under pre-season. Tullete spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå