Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffet over at NRK ikke kommenterer kampen selv, så da blir det å måtte høre på slitsomme amerikanere.... :/

kødder du? Må jo være Amerikanske som kommenterer. De tar av

 

Vel i mine øre så blir det bare slitsomt :) Vil helst få med meg hva som skjer og det er ikke så lett (antar jeg) med gale amerikanere (ikke det at jeg ikke skjønner dem, men jeg skjønner ikke amerikansk fotball ;))

 

Bra vi slipper Karl Petter Løke liksom.. Hadde sovna ganske kjapt

 

DET er jeg enig.

Lenke til kommentar
Colts er klare favoritter.

 

Nei? Det er AFC top seed mot NFC top seed her. To lag som lå ann til Perfect Seasons. Det er lenge siden begge de to conference-toppene har møtt hverandre i Super Bowl, dette er på papiret en av de beste matchupene i en Super Bowl på mange mange år siden det er AFCs beste lag mot NFCs beste lag.

 

Thank you Captain Obvious, ser fortsatt på Colts som favorittene her og Saints som underdogs, skjønner jeg kanskje ikke skulle kastet inn klare der.

 

Reggie Bush, show your magic! :)

Lenke til kommentar
Etter litt nerding fant jeg ut at Cowboys Stadium, der kampen spilles, har verdens største TV.

160-by-72-foot (49 by 22 m) 11,520-square-foot (1,070 m2) 1,088 x 2,432 pixels. Litt geek fact. :)

 

Var en kicker som traff den under pre-game i år. Komisk øyeblikk. Også plass til 105k på den nye storstuen til Jerry Jones. Nydelig, fantastisk stadion.

Lenke til kommentar
Frysninger. Nå er jeg klar.

 

NightKeeper: Colts er klare favoritter. De har erfaringen Saints ikke har. Saints er underdogs.

 

Totalt uenig. Colts har erfaringen ja, men jeg nekter å gå med på at de er klare favoritter når de møter et lag med en offence som sveipet over hele NFC i år, og med en av ligaens beste pass-QB'er. 13-3 taler for seg selv. 55-45 i favør Colts vil jeg si oddsen er her. Tipper 27-24 til Colts.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...