Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har folk glemt hvilken helg det er eller? :p

Skal snart i butikken å handle inn SuperBowl mat, det blir selvfølgelig nachos og amerikansk øl, som det er hvert år!

Jeg er litt delt i forhold til hvem vil skal vinne. Jeg vil Broncos skal vinne pga Manning og Seahawks pga Coleman (ja, kall meg en dass av en romantiker).

Jeg har hatt en klar favoritt hvert år, men i år er jeg nok 60/40 fordel Broncos.

Lenke til kommentar

Håper dette ikker er for mye mas, men kan noen svare meg på når det skjer idag, og eventuelt hvor?

Feks på Viasat 4 begynner sendingen 22:00, men når begynner selve kampen og hva viser di på gamepass?

Anbefales det å se kampen via gamepass eller Viasat 4?

Har lyst å få med meg build up, og hele greia før selve kampen, slik som postet ovenfor :)

Lenke til kommentar

Håper dette ikker er for mye mas, men kan noen svare meg på når det skjer idag, og eventuelt hvor?

Feks på Viasat 4 begynner sendingen 22:00, men når begynner selve kampen og hva viser di på gamepass?

Anbefales det å se kampen via gamepass eller Viasat 4?

Har lyst å få med meg build up, og hele greia før selve kampen, slik som postet ovenfor :)

Gamepass > Viasat 4.

Kampen begynner 00:30, og NFL Network sender vel som vanlig showet sitt timer før kamp. Jeg skal i alle fall se matchen på Gamepass. :)

Lenke til kommentar

Kick-off er vel 00.30, som cfthompson sier.

Kommer til å kjøre gamepass for å få reklamene også. Skulle det gå galt, så har man Viasat Sport HD i reserve (world feed uten norsk studio).

Jeg bruker å se reklamene på YouTube etter kampen. Da får man se alle i en playlist.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...