hvorre Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Gleder meg til O-linen, defenset og Gronk er blitt frisk neste sesong..For det her var bare latterlig. Men uansett en prestasjon å komme såpass langt med de forutsetningene Pats hadde, mtp. skadesituasjonen og alt som skjedde før sesongen. Hadde ikke forventet det her i august. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hvordan er det med Superbowl og puber? Husker på en superbowl sending at de hadde en reporter på en pub i Oslo der det satt mange å så, bla. den Amerikanske ambasadøren i Norge.. Er det i det hele tatt mulig i Norge å sende på pub mtp. at kampen slutter langt etter åpningstid og ikke minst sjenketid? Eller er det mulig å få en slags kompensasjon? Kunne virkelig tenkt meg å se SB på pub i år! Og btw. Let's go Seahawks Lenke til kommentar
liealot Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Hvor lenge var egentlig brady på banen..? manning var også stødig ass, og linja hans gjorde en sykt mye bedre jobb en bradys. next up, tror dere seahawks tar det med sin 12th man? edit: go niners!!! Endret 19. januar 2014 av liealot Lenke til kommentar
liealot Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hvordan er det med Superbowl og puber? Husker på en superbowl sending at de hadde en reporter på en pub i Oslo der det satt mange å så, bla. den Amerikanske ambasadøren i Norge.. Er det i det hele tatt mulig i Norge å sende på pub mtp. at kampen slutter langt etter åpningstid og ikke minst sjenketid? Eller er det mulig å få en slags kompensasjon? Kunne virkelig tenkt meg å se SB på pub i år! Og btw. Let's go Seahawks eneste rette for meg er ett par gode kompiser, latterlige mengder amerikansk øl (og en dr pepper), cheeseburgere og nachos, og stå i sofaen og skrike på tven klokka 4 om morgenen når du er dritfull. gleder meg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Aldon Smith er faen meg god... Lenke til kommentar
liealot Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 bra start, psyken til wilson fikk seg en smell! go niners! Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Den TD'en starten av fjerde så ut til å gi Seahawks en solid vitamininnsprøytning. Deilig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Skandaløs dømming... Og foten til Bowman, fy faen, den så ikke god ut.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Seahawks til SuperBowl 1 Lenke til kommentar
liealot Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Japp, grattis til seattle. da blir det smokeabowl. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Sukk, trasige greier. Go Broncos! Og Bowman røk ACL, blir nok ute til litt uti neste sesong tipper jeg. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) skulle gjerne sett niners broncos i finalen, men som antatt tok seahawks innersvingen på hjemmebane. blir fortsatt en utrolig spennende sb. go broncos! håper bare manning greier å holde seg på banen =) edit: noen som har hørt noen artigheter rundt helgas runde? jeg så en jeg likte: 'Send Brady to North Korea, he can overthrow anyone.' =) Endret 20. januar 2014 av liealot Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hvordan er det med Superbowl og puber? Husker på en superbowl sending at de hadde en reporter på en pub i Oslo der det satt mange å så, bla. den Amerikanske ambasadøren i Norge.. Er det i det hele tatt mulig i Norge å sende på pub mtp. at kampen slutter langt etter åpningstid og ikke minst sjenketid? Eller er det mulig å få en slags kompensasjon? Kunne virkelig tenkt meg å se SB på pub i år! Og btw. Let's go Seahawks Går helt fint å vise hele superbowl på puben, eneste er at de stenger sjenkinga før matchen er ferdig. Var på Hard Rock ifjor og så Superbowl, tidligere år har jeg vel stort sett sett den med pappa. Patriots D var ræva, Broncos D var gode osv. Søppel. Faen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Broncos tar denne lang vei. Det har ikke vært tvil om annet i år. Seahawks er gode, og uslåelige på hjemmebane - men de vil ikke være i stand til å slå Broncos i år. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Når begynner Pro Bowl? 7.30 EST=? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Halv to i natt begynner den. EDIT: Forøvrig den minst spennende matchen ever... Skal se det første kvartet om de nye endringene med Team Sanders mot Rice gjør kampen til noe annet, men tidligere år har det vært en ekstremt kjedelig affære... Endret 26. januar 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Halv to i natt begynner den. EDIT: Forøvrig den minst spennende matchen ever... Skal se det første kvartet om de nye endringene med Team Sanders mot Rice gjør kampen til noe annet, men tidligere år har det vært en ekstremt kjedelig affære... Takk! Er ikke så stødig på amerikansk tider... Sant det, men må nok se den uansett... Lenke til kommentar
eveant Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Probowl er jo obligatorisk å se uansett! Spesielt med tanke på å stille behovet for amerikansk fotball før superbowl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå