MartinF Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 11/21 121 yards. HAHAHAHA! Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Skjer med Saintss kicker? Bomma to ganger i 30yards, burde egentlig være lett. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Og der avgjorde Lynch kampen. Han har herjet hele kampen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Marshawn Lynch! Haha, så herlig at Saints er borte allerede Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Ikke overasket over seieren til Seahawks. Liker ikke si det, men de fortjente den seieren. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Blount igjen! To nå i det første kvarteret. Denver, we're coming for ya! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 So mykje kjærleik mellom 49ers og Panthers Trur raskt det her kan bli min favorittkamp i sluttspelet. Ingen andre enn meg som trur Panthers kan nå Super Bowl? Lenke til kommentar
colert Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Bra defense av 9'ers der på 3rd and goal. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Heier på Panthers i kveld, men Niners blir en hard nøtt å slå... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 So mykje kjærleik mellom 49ers og Panthers Trur raskt det her kan bli min favorittkamp i sluttspelet. Ingen andre enn meg som trur Panthers kan nå Super Bowl? Har ingen tro på at Carolina skal klare å slå Seattle på bortebane når det står om Super Bowl. Men man skal aldri si aldri. Håper ihvertfall de vinner i kveld. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 lol. Kva er det Cam later som der? Ser ut som han blir skutt. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Nå er jeg ikke noen NFL ekspert, men nå har det vært 2 avgjørelser på rappen her som jeg ikke forstår noe av. Først: Carolina-spilleren blir løpt rett inn i og det blir "pass interference" og nå får ikke 49ers touchdown? WTH? Ja, jeg er noob. Edit: Ser der ja, ble td jo Endret 12. januar 2014 av Corey Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Trenger en god 4th quarter av Carolina nå! Lenke til kommentar
colert Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Nå er jeg ikke noen NFL ekspert, men nå har det vært 2 avgjørelser på rappen her som jeg ikke forstår noe av. Først: Carolina-spilleren blir løpt rett inn i og det blir "pass interference" og nå får ikke 49ers touchdown? WTH? Ja, jeg er noob. Edit: Ser der ja, ble td jo Carolina spilleren så ikke på ballen, men hindret Boldin i å få en mulighet til å ta imot. Kort sagt så var han var opptatt med å hindre Boldin enn å "spille ballen". Håper dette gir mening! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Faen. Der er matchen over.... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Carolina spilleren så ikke på ballen, men hindret Boldin i å få en mulighet til å ta imot. Kort sagt så var han var opptatt med å hindre Boldin enn å "spille ballen". Håper dette gir mening! Aha, takk for forklaring Alle lagene jeg ikke ville ha videre, er til nå videre. Håper Broncos fikser biffen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå