Tafsen Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Deilig deilig første kamp! Synest litt synd på Chief med alle skadane men hyggeleg at Luck er vidare Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 For en latterlig syk kamp, og for et comeback av Colts og ikke minst Luck! Heldigvis er moroa ikke over enda og Saints-Eagles er like rundt hjørnet... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Dat comeback. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Passe levende kamp i Philly til nå. Ikke mye poeng, men balansert. Synd at Saints ikke skal få spille hjemme, der er det få som vinner. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Mark Ingram har vært god i dag. 91 yards og én touchdown så langt! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Sykt comeback av Colts ja! Så virkelig ikke den komme! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Go Pack Go! 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Synd det der. Packs var nærme, men tapte for forbanna 49ers.... Broncos mot Seahawks i SB... Selv om jeg håper på Broncos mot Saints da selvfølgelig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Digg med Niners videre, Panthers neste! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg blir overrasket om det ikke blir Broncos - Seahawks i SB, men ting skjer fort i sluttspillet..Jeg håper selvfølgelig som Patriots-fan at det blir Pats og ikke Broncos, men allerede før sesongen startet trodde jeg jo egentlig ikke noe på at det kom til å skje, og må ærlig innrømme at jeg ikke tror noe særlig på det nå heller, selv om jeg er mektig imponert over hva laget har fått til mtp. skadesituasjon++. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Patriots - 49ers i superbowl Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 New England - Seattle. Gogo! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Tipper Broncos/Pats - Seahawks i SB. Tror ikke noen i NFC klarer å gå gjennom Seahawks på clink. Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Pats-Seahawks i Super Bowl er mitt tips. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Håper noen kan hjelpe meg med et spørsmål: Har tenkt å rigge meg til å se NFL playoffs imorgen. Hva er det beste stedet for dette? NFL.com eller Viasat 4? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Blir Game Pass på NFL.com her ja. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Tjene noen miller i året å bomme en field kick ifra 30 yards.... Edit: Ser veldig tungt ut dette for Saints. Endret 11. januar 2014 av Corey Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Seahawks har balletak på Saints til pause, spennende å se om de klarer å trylle frem noe i 2.half. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Har aldri sett dårligere kasting av en quarterback hele mitt liv. Hva faen Brees?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå