Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer. Slettemark har gjester i studio, og skal gi en innføring i football før kampen starter. Tror faktisk NRK kan skape noe stort i Norge med dette. Nå vet jeg ikke hvordan det blir, men jeg har følelsen av at dette kan skape en større interesse for NFL i Norge i årene som kommer.

 

Drømmen må jo være å komme på nivået til danskene. :innocent:

Lenke til kommentar
NRK som statskanal kan ikke vise reklame, derfor får vi ikke se reklamene.

 

Reklamene hadde du ikke fått sett om TV2 eller noen annen kanal hadde sendt heller. Det vi får til Europa er den internasjonale feeden og pausene i USA blir fyllt med et oversiktbilde av stadion på den internasjonale sendingen.

Lenke til kommentar
ææhhhh veetle "OMG, what's happened to Veetle?

Veetle has decided to temporarily shut down its website during Super Bowl XLIV."

 

Jeg fikk den samme feilmeldingen. Veetle har vel ikke servere som klarer å ta imot all trafikken for kampen. Noen som har en link til kampen? Får ikke inn nrk i Ungarn...

Lenke til kommentar
ææhhhh veetle "OMG, what's happened to Veetle?

Veetle has decided to temporarily shut down its website during Super Bowl XLIV."

 

Jeg fikk den samme feilmeldingen. Veetle har vel ikke servere som klarer å ta imot all trafikken for kampen. Noen som har en link til kampen? Får ikke inn nrk i Ungarn...

 

Har du prøvd atdhe.net?

Lenke til kommentar
Får ikke inn nrk i Ungarn...

Har du sjekket om NRK Nett-TV sender det?

 

Og hvem er forresten favoritter? Jeg kan ingenting om denne sporten, men vurderer å vinne litt penger på finalen.

NRK nett-TV funker ikke i utlandet hvis en skal se det direkte. Får kun sett opptak.

 

De fleste holder Colts som favoritt, men du skal ikke se bort fra at Saints kan vinne. Colts er nok det sikreste valget hvis du skal tippe.

Lenke til kommentar
Colts er klare favoritter.

 

Nei? Det er AFC top seed mot NFC top seed her. To lag som lå ann til Perfect Seasons. Det er lenge siden begge de to conference-toppene har møtt hverandre i Super Bowl, dette er på papiret en av de beste matchupene i en Super Bowl på mange mange år siden det er AFCs beste lag mot NFCs beste lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...