eveant Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Når begynner kampen inatt? Skjønner ikke helt disse klokkeslettene. Er det alltid samme tidsforskjell, eller er det individuelt etter hvor kampen spilles? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 02.25 er kick off for torsdagskampene. Altså norsk tid. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Marerittmatch for meg i natt når mine to lag møtes i Atlanta... Håper på masse poeng til begge lag! ^^ Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Synd Gronkowski og Amendola fortsatt er ute. Med dem tror jeg Patriots hadde tatt dette. Nå er jeg mer usikker. Falcons er solid hjemme, og jeg er redd Julio Jones blir for mye for Patriots sin secondary. Håper defense fortsetter den gode trenden. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Synd Gronkowski og Amendola fortsatt er ute. Med dem tror jeg Patriots hadde tatt dette. Nå er jeg mer usikker. Falcons er solid hjemme, og jeg er redd Julio Jones blir for mye for Patriots sin secondary. Håper defense fortsetter den gode trenden. Ja forhåpentligvis spiller Jones... Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Litt nervøs etter at onside kicket gikk Atlantas vei, men alt i alt fortjent seier til Patriots. Godt å se Talib ta Jones ut av matchen. Fantastisk! Forøvrig bare å ta av seg hatten for Tony Gonzalez. For et beist. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Fin match mellom Steelers og VIkings igår! Vikings drar iland sin første seier. God kamp av Jennings og Peterson! Steelers hadde en del gode angrep, men mangler det siste lille før de også får sin første seier! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Haha, knallbra. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Peyton tar superbowl alene! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Haha. Ikke dårlig det nei! Kansas var dog et trainwreck i fjor, det må sies! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Korrekt, men tør jeg minne deg på at det er spilt fire kamper? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Behøves ikke, særdeles imponerende av Denver! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Peyton Manning. Maskin. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Er vel også rettferdig å gi Tony Romo hyllest i dag og. 506 yards, 5 touchdowns. Holy shit for en kamp! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Latterlig bra kamp! Bare synd FL- mitt blir eid av Manning og Dez Bryant. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Så er Tony Romo tilbake til sitt vanlige spill. Interception. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Og Matt Schaub da, gir seieren til Niners. Morsom kamp, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå