Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje hvis han er NO fan, ellers er Sounders mer intersannt. Ønsker en å bli kjent med Seattle, må man se på Sounders kamper siden Mariners og Seahawks er ofte kjedelige og nesten aldri spiller bra

...Sa nordmannen på fjellhylla om laget som er en av favorittene til å vinne alt...

Lenke til kommentar

Men ja, vividseats var bra. Prøver å kjøpe billetter der nå, men sliter med å komme igjennom. Noen som vet hvor safe de er? Bruker paypal nå men kan gå over til direkte fra kredittkortet mitt dersom det er en safe aktør.

Fikk til med PayPal...

Endret av Lyspaere
Lenke til kommentar

...Sa nordmannen på fjellhylla om laget som er en av favorittene til å vinne alt...

Siden jeg er en amerikaner som bor i Cincinnati, tror jeg dette ikke holder. Selv om mange tror Seahawks har et bra lag iår. I"ll believe it when i see it, akkurat som Bengals. Sounders, påandre hånd, nesten alltid spiller bra fotball..,

Seattle er en meget fin by, bor du i Seattle?

Lenke til kommentar

Siden jeg er en amerikaner som bor i Cincinnati, tror jeg dette ikke holder. Selv om mange tror Seahawks har et bra lag iår. I"ll believe it when i see it, akkurat som Bengals. Sounders, påandre hånd, nesten alltid spiller bra fotball..,

Seattle er en meget fin by, bor du i Seattle?

Argumentasjonen om at Seahawks suger og at jeg ikke burde bruke penger på å dra på matchen blir for dum uansett hvor amerikansk du måtte være, spesielt mtp gårdagens rekord i mest lyd fra publikum. Jeg er forøvrig NO fan, og er derfor jeg skal på den kampen - men skal nok ta en tur til på en annen kamp også om muligheten byr seg og prisen er riktig.

Jeg bor ikke i Seattle, men i utkanten. WA er en veldig flott stat alt i alt for en nordmann :-)

Lenke til kommentar

Kjipt at det glapp i siste liten for Vikings.... 3 tap!

Ja, den var kjedelig, spess mtp at jeg ikke fikk inn noen penger på kampen. Merkelig kamp forøvrig, skulle trodd Vikings ville kjørt over Browns..

Sitter å ser på Jaguars mot Seahawks nå, damn de (Seahawks) har krutt i laget i år altså. Alt ser så forbanna lett ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...