MartinF Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Han er vel Saints fan. Da er Sounders og MLS rimelig uinteressant, eller? Endret 15. september 2013 av MartinF Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Han er vel Saints fan. Da er Sounders og MLS rimelig uinteressant, vel? Kanskje hvis han er NO fan, ellers er Sounders mer intersannt. Ønsker en å bli kjent med Seattle, må man se på Sounders kamper siden Mariners og Seahawks er ofte kjedelige og nesten aldri spiller bra Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kanskje hvis han er NO fan, ellers er Sounders mer intersannt. Ønsker en å bli kjent med Seattle, må man se på Sounders kamper siden Mariners og Seahawks er ofte kjedelige og nesten aldri spiller bra ...Sa nordmannen på fjellhylla om laget som er en av favorittene til å vinne alt... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Men ja, vividseats var bra. Prøver å kjøpe billetter der nå, men sliter med å komme igjennom. Noen som vet hvor safe de er? Bruker paypal nå men kan gå over til direkte fra kredittkortet mitt dersom det er en safe aktør. Fikk til med PayPal... Endret 16. september 2013 av Lyspaere Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 ...Sa nordmannen på fjellhylla om laget som er en av favorittene til å vinne alt... Siden jeg er en amerikaner som bor i Cincinnati, tror jeg dette ikke holder. Selv om mange tror Seahawks har et bra lag iår. I"ll believe it when i see it, akkurat som Bengals. Sounders, påandre hånd, nesten alltid spiller bra fotball.., Seattle er en meget fin by, bor du i Seattle? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Detroit-fansen har allerede begynt å rope etter Rugland etter at Akers hadde en begredelig match i går. Krysser fingrene for at han blir kalt inn om Akers fortsetter sånn. 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Siden jeg er en amerikaner som bor i Cincinnati, tror jeg dette ikke holder. Selv om mange tror Seahawks har et bra lag iår. I"ll believe it when i see it, akkurat som Bengals. Sounders, påandre hånd, nesten alltid spiller bra fotball.., Seattle er en meget fin by, bor du i Seattle? Argumentasjonen om at Seahawks suger og at jeg ikke burde bruke penger på å dra på matchen blir for dum uansett hvor amerikansk du måtte være, spesielt mtp gårdagens rekord i mest lyd fra publikum. Jeg er forøvrig NO fan, og er derfor jeg skal på den kampen - men skal nok ta en tur til på en annen kamp også om muligheten byr seg og prisen er riktig. Jeg bor ikke i Seattle, men i utkanten. WA er en veldig flott stat alt i alt for en nordmann :-) Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Må si det er riktig moro når jeg får vite at ene læreren min på college er søskenbarn med Andy Reid. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bengals 20 steelers 10 og Hall of Famer Anthony Munoz som nabo It doesn't get any better! 2 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ble Vick skada, eller er han frisk nå? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Skal være good to go han. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Wow. T. Richardson trada til Colts. Er ikkje det ganske vilt å bytte vekk ein av ligaens beste RB mot eit 1st round pick mot slutten av runde 1? http://origin-prod.www.nfl.com/news/story/0ap2000000246924/article/indianapolis-colts-state-super-bowl-intention-with-trent-richardson-trade Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Helt sykt. Kan ikke bety annet enn at de tanker 13-sesongen så de får draftet Bridgewater eller Mariota til våren. Må være slik at det nye regimet der vil fjerne seg fra Weeden og Richardson, starte på nytt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Huff.. Forferdelig start for Packers. 0-14 allerede. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Giants.. Har du sett! 31-0 til Panthers. Endret 22. september 2013 av JR Ewing Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) For helvette da. Har Eli Manning, Cruz og Myers i troppen i den ene ligaen. Noen som vil bytte? Og, noe som gjør vondt værre; Starks som RB og Bernard på benken... Endret 22. september 2013 av Bilael Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Kjipt at det glapp i siste liten for Vikings.... 3 tap! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Kjipt at det glapp i siste liten for Vikings.... 3 tap! Ja, den var kjedelig, spess mtp at jeg ikke fikk inn noen penger på kampen. Merkelig kamp forøvrig, skulle trodd Vikings ville kjørt over Browns.. Sitter å ser på Jaguars mot Seahawks nå, damn de (Seahawks) har krutt i laget i år altså. Alt ser så forbanna lett ut. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Back to back tap på niners nå, og losing record for første gang under Harbaugh. Blir ikke bare enkelt å snu trenden mot Rams heller, niners har ikke vunnet mot de på de to siste forsøkene heller. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Da ble det tap på både Steelers og Vikings. Blir et spennende møte mellom de neste helg. Regner med begge har lyst på sin første seier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå