MartinF Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Er du i statene Martin, eller døgner du berre? Då står faktisk Cleveland utan ein einaste kicker i troppen. Plass til Rugland? Nei, er nok ikke i statene nå, Tafsen. Selv om jeg elsker college football, så har jeg glemt hvor JÆVLIG det er om man går på et tap tidlig. Georgia endte opp med å tape med tre poeng til Clemson i natt, og en unbeaten season i Aaron Murrays siste sesong er altså ødelagt etter en kamp. Neste uke står South Carolina og Clowney på motsatt banehalvdel. 0-2 UGA hadde vært det ultimate marerittet. Det som er kjedelig med college football er at det kan svinge så ekstremt fra en sesong til en annen siden spillere graduater og går til NFL. Årets Georgia D er mye yngre og uerfarent enn det vi hadde i fjor. Bah! Når det gjelder Rugland, så står jeg for det jeg har sagt lenge; Jeg tror ikke han har noe jobb når week 1 starter, og det er fordi han ikke har noe erfaring, som jjkoggan skriver. Det Håvard må gjøre, er å holde seg i søkelyset, og om han får muligheten til å trene med lag, så må han prestere fra dag 1. Kicker-jobben er den enkleste å miste i NFL, men det er i tillegg alt for mange uten jobb, så det er verre å komme seg inn. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Vurderer å kjøpe meg en slik drakt: http://www.nflshop.com/Green_Bay_Packers_Jerseys/Nike_Mens_Green_Bay_Packers_B.J._Raji_Team_Color_Game_Jersey#ReviewHeader Vet noen åssen størrelsene er? Og er disse helt ekte drakter? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Vurderer å kjøpe meg en slik drakt: http://www.nflshop.com/Green_Bay_Packers_Jerseys/Nike_Mens_Green_Bay_Packers_B.J._Raji_Team_Color_Game_Jersey#ReviewHeader Vet noen åssen størrelsene er? Og er disse helt ekte drakter? Trykk på "size chart", mål deg selv på punktene som står oppført, velg den størrelsen som er nærmest dine mål. Funka brillefint for meg! Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg er 185 cm og veier 85 kg. Min drakt er medium og er veldig romslig. Hadde glatt kunnet bruke small. Med mindre du skal bruke pads under bør du beregne at størrelsene er ganske store. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 To dager igjen, HNGNHN!! Gleder meg! Lenke til kommentar
foorex Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Har Peyton Manning på fantasy football! Takk og lov for fotballsesongen er igang igjen!! Edit: Så mye morsom reklame på TVen nå! Edit: Er det mulig! Danny Trevathan på Broncos intercepts og løper alene mot endzone, jubler så hardt han mister ballen før den krysser goalline. Endret 6. september 2013 av matshg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Peyton Manning tho... Jeg bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Bra kamp igår. Manning imponerer veldig! Spent på hvor bra Broncos kan gjøre det i år! Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Veldig imponerende av Peyton, men det må sies at Ravens sitt defence var forferdelig dårlig. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Packers - 49ers begynner 4:25 pm på søndag. Er det rundt kl 23 her? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Har Peyton Manning på fantasy football! Takk og lov for fotballsesongen er igang igjen!! Edit: Så mye morsom reklame på TVen nå! Edit: Er det mulig! Danny Trevathan på Broncos intercepts og løper alene mot endzone, jubler så hardt han mister ballen før den krysser goalline. Haha, sykeste. At dem aldri lærer! Morsom åpning på sesongen, Peyton var jaggu i slag. Og så mange våpen han har der fremme. Broncos blir skumle. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Stor seier for Georgia Bulldogs nå nettopp hjemme mot South Carolina! Georgia tapte forrige helg borte mot Clemson, og et tap mot Cocks i kveld ville ha ødelagt denne sesongen før den hadde rukket å starte. Nå er vi 1-1 og neste uke kommer the Mean Green til Athens. Om to uker venter LSU between the hedges, og det blir en skikkelig prøvelse for Aaron Murray. Apropos Aaron Murray. Nå har han vel 99 eller 100 karriere TDs for Georgia, og har passert Peyton Manning for flest i SEC for lengst og har et lite stykke opp til Danny Wuerffel som hadde 114. Den rekorden kommer han til å ta i løpet av denne sesongen. Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Endelig! Gleder meg som en unge til Patriots - Bills klokken 19:00. Blir spennende å se om WR-rookiesene til Patriots kan leve opp til noe av hypen i pre-season. Forventer store ting av Kenbrell Thompkins og selvfølgelig Danny Amendola. Forøvrig også godt å se at de ikke rusher Gronkowski tilbake. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Football is back! Veldig mange bra kamper den her runda. Blir spanande å sjå om Packers greie å stoppe 49ers i kveld. 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Blir en jævlig spennende kamp det ja. 2-0 forden niners forrige sesong, seier med både Alex Smith og Kaepernick. Og hvordan vil rookie Bakthiari klare seg mot Aldon Smith? Klarer knapt å vente. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Noen som har en kalender eller tidsplan over når kampene sendes i norsk tidsformat? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Eg har desverre ingen kalender men kampane startart stort sett kl 19, 22:25 og 02:20 på søndagar/mandag og 02:20 natt til tirsdag og fredag. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ahh, takk for det. Grei start for Adrian Peterson. 78 yards i sin første carry. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 OMG! AP 78y run og TOUCH DOWN! På sitt første carry. Sjuuuukt. Vi har sakna deg NFL <3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Og jeg møter AP i den ene fantasyligaen. Oh joy! Er på jobb, så får ikke sett den første piuljen med kamper så nøye som jeg hadde ønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå