JR Ewing Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Det virker jo som om han har reell sjangs også, har inntrykk av at han er populær blant både fans og media. Morsomt! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Klar for å se min første Am. Fotballmatch for denne sesongen. Giants - Steelers. Følger ikke så veldig mye med, men av en eller annen grunn er jeg "fan" av Steelers Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Når starter Lionskampen norsk tid? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Halv to tror jeg. 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Var det Rugland som bomma på patten i og med at Lions bare fikk 6 poeng? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Nei, Lions scorte bare to field goals. Rugland satte sitt forsøk, dog en enkel fra 33 yards. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Klar for å se min første Am. Fotballmatch for denne sesongen. Giants - Steelers. Følger ikke så veldig mye med, men av en eller annen grunn er jeg "fan" av Steelers https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Er I Pittsburgh akkurat nå, Heinz Field er fantastisk! Er du glad i Big Ben? (Quarterbacken) Lenke til kommentar
eveant Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Flere som har tenkt til å kjøpe Madden 14? Ble litt skuffa over Madden 13, men håper at det denne gangen vil bli enda mer realistisk fysikk osv.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Har forhåndsbestillt, gleder meg, som alltid. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Dropper Madden og NCAA i år. Får evt. plukke det opp brukt på GameStop neste gang jeg drar over dammen. For meg blir det GTA 5, FM14 og FIFA 14 i høst. Resten får vente. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Er I Pittsburgh akkurat nå, Heinz Field er fantastisk! Er du glad i Big Ben? (Quarterbacken) Definitivt, Roethlisberger er god! Spent på årets sesong. Blir nok første sesong jeg kommer til å følge med hvordan det går Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Eddie Lacy imponerar i sin første kamp Visst han forsetter slik resten av sesongen skal det bli vanskeleg å stoppe angrepet vårt! Tanken på Rodgers med play action som faktisk fungerar.... *evilgrin* Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Definitivt, Roethlisberger er god! Spent på årets sesong. Blir nok første sesong jeg kommer til å følge med hvordan det går Hvorfor Pittsburgh og ikke et annet lag? Her I Bengals country hater vi Steelers Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Alle hater Steelers. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Alle hater Steelers. Farlig å si det I Pittsburgh området. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Veldig klar over at alle hater Steelers. Men, det ble bare sånn....Hvorfor vet jeg ikke Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Packers burde plukke opp Rugland når han blir fristilt, Crosby er ferdig... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Ferdig? Rugland blir fristilt på mandag etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Han har ikkje overbevist sida han byrja å bomme på enkle field goals i fjord. Han bomma på 2 av 5 forsøk på TRENING tidligare i veka. Når han ikkje greier presset på trening ein gong lover det ikkje veldig bra. Problemet vårt er at han som sloss med Crosby om plassen ikkje er noko stort betre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Gotcha. Ikke fulgt noe særlig med på Green Bay i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå