tobn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ser jeg en kamp uten Cardinals, pleier jeg holde med det laget som har en spiller jeg synes er kul, men er ingen på Saints eller Colts. Bush Håper det blir hans kveld. Gir litt faen i Drew Brees nemlig, så hadde vært uberfett å se Bush løpe inn en 3-4 TDs i løpet av kampen. Neh. Spiller bare bra mot Cardinals Men sånn ellers håper jeg ingenting, men tror Manning vinner kampen nesten alene for Colts, men litt hjelp fra WRene og ett greit D. Lenke til kommentar
colert Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Frem til april kan vi jo spekulere hvem som blir draftet hvor, men fra april til august er det jo bare OTAs og training camp. Det siste er jo ikke noe særlig spennende. Blir nok som edru nevnte, at det blir en del spekulasjoner rundt Favre igjen. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 'It's been an amazing ride': Warner retires after 12 NFL seasons Utrolig trist. Fantastisk spiller, kan ikke gjøre annet enn å respektere avgjørelsen hans. Ja da var det bare for Leinart å 'stand up'. Han har iaff fått lært av en av de beste. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som skal se Pro Bowl i dag? Artig å se for underholdnings skyld? Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Er såpass fornøyd med dagens kamp av United at jeg ikke klarer å legge meg..Tenkte å sjekke den ut ja.. Kommer nok til å se litt av den direkte og resten i opptak imorgen...greit å forberede seg til superbowl.. blir vant til å være våken søndags nettene.. blir nok flere våkenetter fremover med OL også i sikte.. Endret 31. januar 2010 av Zungam Lenke til kommentar
tobn Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nei detta var bare latterlig kjedelig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Har sett endel Pro Bowl-kamper før, men i år vurderte jeg ikke engangå sitte oppe å se kampen i år. Det er vanligvis latterlig kjedelig, og det ser ikke ut som spillerne helt vil spille kampen. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 så bare 5 min før jeg forstod hvor det bar hen... gidder ikke se kampen i opptak en gang.. fant en kanal på veetle igår som viser historiske kamper i reprise.. bør sjekkes ut.. Kanalen heter: All Football, All The Time - (www.csdevonline.com) Lenke til kommentar
colert Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 http://sports.espn.go.com/nfl/news/story?id=4887844 Muligens lockout i 2011 sesongen... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Superbowl i natt. Spådommer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Min spådom er at jeg kommer til å se på men ikke forstå en dritt av hva som skjer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Superbowl i natt. Spådommer? Jeg sovner, og Saints vinner. Nei, jeg gleder meg. Gleder meg til alt egentlig. Til sending på NRK, pre-show på stadion, halftime-show, Reggie Bush, MVP og det som er. Spår en knapp seier til Saints Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvordan gjør NRK det med alle de 100 reklamepausene i Superbowl-sendingen, da? "Over til studio"? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Min spådom er at jeg kommer til å se på men ikke forstå en dritt av hva som skjer. Om du ser hele tipper jeg du forstår en god del av iallfal fjerde kvarter. Håper på Saints, men satt en hundrings på dem, så da vinner vel Colts. Noe sted å se kampen ute i Trondheim? Frister lite å sitte inne på hybelen og ta hensyn til de andre med lavt volum. Endret 7. februar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Om du ser hele tipper jeg du forstår en god del av iallfal fjerde kvarter. Jepp, jeg glemmer vanligvis reglene mellom hver super bowl ...spørsmålet er om jeg sovner før jeg forstår reglene Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvor lenge må jeg sitte oppe for å få med meg alt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Sannsynligvis 2-3 tida? De kampene varer jo leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Fire, halv fem tipper jeg... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Får vurdere et par timer søvn før det begynner da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå