MartinF Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Selvfølgelig er Gamepass et must for dem som følger NFL, men det var ikke spørsmålet til han over. Og jeg tror ikke han følger NFL tett enda. Da er det passe høl i hodet å betale over 2000,- for en streamingtjeneste. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Savner Monday night football!! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Begynner å merke abstinensene nå ja; blir jo værre og værre jo færre dager det er igjen til sesongen starter... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Savner det ja! Benytter fritiden til å se så mange kamper jeg rekker på gamepass. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Prisen på GamePass for 2013-sesongen er lansert: https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages?ttv=4 1570,- for hele sesongen inkl. playoffs. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Tim Tebow to sign with New England. Spennende, men lurer på hvilke planer de har. Blir ikke mye spilletid som QB med Brady i stallen. Omskolering til running back? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Sitter her og klør meg i hodet selv. Var jo snakk om omskolering i fjor før det ble klart at han gikk til Jets, men en vet jo aldri hva godeste Belichick finner på.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Josh McDaniels var jo med å drafte Tim Tebow til Denver. Han er nå offensive coordinator/QB-coach i New England. Vil nok tro de har en plan. Endret 11. juni 2013 av MartinF Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hva i all verden. Var ganske sikker på at han var ferdig i NFL nå. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det var jeg også. Ble veldig overasket. Men, Belichick har nok en plan. Og det overasker meg ikke om han vil gjøre det veldig bra i Patriots. Vil være fantastisk om han scorer en TD eller to mot Jets Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Det tynnes ut i rekken i New England. Aaron Hernandez arrestert for gud vet hva og frigitt av Patriots. Ser ikke bra ut. Ikke spesielt mange leketøy igjen for Tom Brady. Får håpe Gronkowski kommer kjapt tilbake og at Josh Boyce, Aaron Dobson eller Danny Amendola virkelig slår til. Kanskje muligheten byr seg for Zach Sudfeld også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2013 Veldig synd. Aaron er en av de jeg har likt best i Patriots-trøya de siste årene, etter Brady og Gronk. Ellers er jeg spent på hva Patriots skal gjøre med Tebow denne sesongen. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Var vel bare et tidsspørsmål før han ble arrestert for etellerannet i denne saken. At han er frisluppet av Patriots derimot er jeg overasket over. Og at han er frisluppet tyder vel på at det er mer som ligger bak dette enn bare å forhindre politiet (eller hva det nå enn heter på Norsk). Hernandez var en av de jeg likte best hos Patriots og han så jo ut til å være en bra person og er en veldig bra spiller. Fortid er fortid og det så jo ut til at han nå levde et bedre liv enn tidligere mtp dop, personene han tilbragte tid med, etc. Veldig synd at dette har skjedd... Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Tebow som TE, da. Hehe. Ikke umulig. Må si meg overasket over hvor overbevisende bevisene mot Hernandez er. Blir spennende å se hvordan advokatene vil forsvare dette. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Er det beste alternativet for å se amerikansk fotball, gamepass? Hva med for eksempel viaplay i forhold? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Har nå kjøpt meg game pass, men appen på ipad fryser før jeg kommer inn hver gang. Noen som har vært borti dette før? Her er skjermdump: Lenke til kommentar
eveant Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Ingen som kan hjelpe med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå