Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Håvard Rugland har i dag skrevet under en kontrakt med Detroit Lions og vil forsøke å spille seg inn som deres kicker for denne sesongen. Håvard har aldri spilt en eneste kamp, men etter en populær YouTube-video ble han invitert til flere tryouts, og nå har altså Detroit Lions signert han. Lions’ kicker Jason Hanson la opp etter over 20 sesonger i NFL for en liten stund siden, og selv om de allerede har signert gamlefar David Akers, så vil de la Håvard få prøve seg.

 

Hadde vært utrolig artig om han kunne kjempet seg inn som nummer en på depth charten, slik at vi hadde fått en nordmann i NFL igjen!

 

http://youtu.be/ziskQnL4wGE

 

Kilde: http://blogs.detroit...d-kickalicious/

Endret av MartinF
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Virker jo som at det er et veldig jevnt ferdighetsnivå, slik at bortsett fra de 10-15 høyest ranka spillerne, så kommer det til å gå mange bra spillere også i 2. og 3 runde i år.

 

Blir sittende og følge med, tror jeg. Spesiellt morsomt når niners har såpass mange picks som de har, blir nok litt action.

Lenke til kommentar

Har ikke mange forventninger egentlig. Spent på hvor høyt Manti Te’o går etter denne skandalen hans på slutten av fjoråret. Jeg tror han går et sted fra pick 20 og ut i runde 1. Ellers tror jeg Fisher går som pick 1, med Joeckel på en god nummer to. Eller omvendt. Jeg aner ikke hva KC tenker, men en av dem blir det, garantert! :p

 

Også spent på hvor Georgias to top-picks Jarvis Jones og Alec Ogletree havner, og hvor høyt opp. Forventer at begge går av blokka i første runde.

 

EDIT:

 

Glemte Geno Smith. Mr. Overrated himself. Blir litt trist om han går i første runde, for hans stats er vel de som lyver mest av alle QB prospekter de siste årene. For meg er han en low 2nd, early 3rd pick. Ikke en første runde.

 

EDIT 2:

 

Overrated er kanskje et sterkt ord. Men en spiller som spiller et offense hvor man har så stort fokus på screen passes, så er det vanskelig å se hvordan et lag skal bruke et første eller tidlig andrerunde pick på en sånn QB. Til og med Tim Tebow kunne fort endt utenfor first round det året han ble draftet, og han kan jo ikke kaste. :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=hD6laIFhJbY

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Geno gikk ikke i første runde nei, og det er langt fra sikkert at han blir den første QB'en i andre runde og. Både Nassib og Barkley kan fort gå før han.

 

Veldig mye som kan skje i dag, blir spennende å se hvem niners ender opp med til slutt.

 

Artig at det var så mange O-linesmen som gikk i topp 10 da, nesten litt surrealistisk. (Eller, ikke med tanke på talentpoolet, kanskje)

Lenke til kommentar

Ikke overraskende at det gikk så mange topp ti, nei. Det var forsvarernes draft i år. Heller ikke Manti Te’o gikk i første runde, det overrasket meg litt. Trodde han skulle gå i første runde, men tydeligvis så har denne kjæreste-skandalen gjort han mindre populær enn vi trodde på forhånd.

 

Alex Ogletree gikk til Rams forresten. Way to ruin a good talent. Håper det ikker noen St. Louis fans her, men faen for en drittklubb det er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil påstå Gamepass er et must om du vil få med deg det som skjer i NFL. For full pakke er det vel ca 150 pr mnd (om jeg ikke husker helt feil). Min første sesong med Gamepass nå og angrer ikke et sekund. Sending 24/7, masse interessante programmer, full dekning før kamper, etc. Er mye av programmene som sendes flere ganger, men er likevel umulig å få med seg alle "nye" programmer/episoder (om du ikke er arbeidsledig og sitter hjemme 24/7).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...