MartinF Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Space Babies, lett en av de beste reklamene i natt: http://youtu.be/t535BjVmXq8 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvor lenge er det igjen av kampen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) 4min 19 sec atm. Endret 4. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er det Ravens som vinner? Hvem sender kampen i Norge? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Ravens leder men kun noen få poeng foran 49ers. Kan snu seg nå de siste 3 minsa! Viasat 4 sender kampen nå. Endret 4. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Viasat 4. Niners er på hugget no. Er vel ein touchdown frå leiinga? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Der vant nok Ravens. Utrolig synd. Hadde vært en sinnsyk opphenting om 49'ers hadde klart det! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Uten å være noen ekspert, det måtte da være pass interference på siste til 9ers der? Eller hvordan er den regelen? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Skjønner ikke hva som skjer nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 For en "sport" Lawl. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Baltimore vant... Og jeg har ikke peiling om det er bra eller ikke hahah Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er vell bare å gratulerer Ravens. Fortjent når alt kommer til alt, selv om 49'ers hadde en syk 2nd half! Fantastisk match. Klarer ikke bry meg alt for mye når ikke Packers spiller Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kjipt for 49ers, men vel fortjent seier til Ravens. Underholdende var det ihvertfall! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 That was some intense shit, man! Som nøytral i dag var det en herlig match. For dere som ikke skjønte sluttsekundene; Baltimore tok et taktisk "selvmål", en safety for å kunne kicke ballen lengre oppe på banen, istedenfor å punte fra egen end zone som kan bli blokket. Smart, men irriterende. Kudos til Niners etter strømbruddet. Fantastisk spirit. Boldin min MVP i dag, men blir nok Flacco. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ja, her sparer man ikke på kruttet i uttalelsene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har ikke noe spesielt forhold til amerikansk fotball sånn bortsett fra at dette er den tredje Super Bowl på rad jeg ser. Fet finale i år også. Har ingen grunn til å holde med noen av lagene, men vet at en kamp er mye fetere om man holder med et av lagene, så valgte Baltimore Ravens kun fordi jeg tenkte på The Wire når jeg hørte navnet. Så heiet på de til slutten, selv om det igrunn hadde vært det samme hvem som vant sånn egentlig. Utrolig irriterende med alle reklamepausene da, herregud. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Etter min mening velfortjent seier til Ravens selv om de ikke hadde så god kontroll etter strømbruddet. Håpet på seier til Ravens men jeg hadde ikke trodd de skulle klare å vinne. Morro at de klarte det. Må også si det ble nok en intens kamp på slutten. Morro med så mye spenning Glad jeg var nøytral i dag og ikke 49ers fan. Må være utrolig irriterende hvordan kampen ble avsluttet. Endret 4. februar 2013 av Bilael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå