Sacamano Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Her ser du dem http://screenrant.co...mmercials-2013/ Var slik ifjor hvertfall... Takk for svar. Jeg har fått med meg at jeg kan se dem allerede nå, men jeg ser heller de amerikanske reklamene i pausen i morgen istedenfor stillhet/pausemusikk eller kommentarer fra studio i Norge. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Satser på 49ers tar SB i år! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Tror det blir en veldig tett kamp og at det blir OT. Men vinneren tror jeg blir 49ers, pga Kaepernick sin spillestil. Må komme med min egen lille Bold Prediction for årets Super Bowl: Kaepernick klarer 200 rushing yards og to TD. Endret 3. februar 2013 av Bilael Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hodet mitt sier 49ers, ikke bare pga. av Kaepernick, men pågrunn av laget som helhet. Men jeg vil gjerne at Ravens tar det, og at Lewis kan gi seg med en ring til..intervjuet etterpå kommer til å bli episk dersom det skjer. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Nokon som har nyttig informasjon før kampen i kveld? For ein newbie . Las NRK-artikkelen, mykje spennande der. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 @Superbowlreklame. Ifjor kunne man se dem på youtube mener jeg å huske, så kan sikkert sjekke der. Det gjorde jeg og pappa, ble mye latter i pausene, mye bra. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ingen. Men tipper Niners tar det. Ingen Er det ingen vits å sitte oppe da? Hvem har gjort det bra i det siste? Ihvertfall. Et nub spørsmål. Når de begynner, tar med ballen evnt skyter den frem og blir tatt ned. Begynner de der han ble tatt da og de skal prøve komme seg frem til touchdown feltet? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jepp. Sendingen starter snart. De har brukt å forklare reglene og litt sånt før kampen starter før i alle fall, og de gjør det sikkert i år også. Kampen starter vel ikke før rundt 00.30 om jeg ikke tar helt feil(?). Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Okay takk. Det som skjer før, har hørt at Beyonce skal opptre, og de skal vise klipp av nye filmen Fast 6. Vil de vise dette nå når sendingen starter, eller blir det ikke før kl 00:30? Eller ca kl 00:00? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Konsert-greiene er jo i pausen halvveis i kampen, så Beyonce får du nok ikke se før 2-3 i natt eller noe i den duren. Aner ikke når klippene fra Fast 6 vises, eller om de i det hele tatt vises her i Norge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Ingen Jeg mistet begge lagene mine i semien (Atlanta og New England). Og jeg sitter i Atlanta nå. Kunne vært blitt en fin kveld, nå gir jeg faen hvem som vinner. Men såklart må man se kampen! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hahah, okay Hva skjedde med Giants i år da? :/ Lenke til kommentar
Brow Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Filmtrailere og reklamer kan man se her: http://www.youtube.c...adblitz/adblitz De blir lastet opp rett etter at de er sendt på tv i USA. Endret 3. februar 2013 av Brow 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Hva skjedde med Giants i år da? :/ 9-7, gikk ikke til playoff. Lenke til kommentar
colert Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Tipper 9'ers tar det, men håper på at ravens vinner. Edit: Vinner Ravens så blir det vel teorier om at alt var avtalt siden det var Ray's siste sesong. Tenker da på at han sier under rekalmen for Madden 13 "long after my ringds have tarnished." Tenkte jeg skulle bare slenge den ut der, så kan de som holder på med konspirasjonsteorier ha det morsomt. Som jeg skrev over, så tror jeg at 9'ers vinner, men håper på Ravens. Endret 3. februar 2013 av colert Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Tipper 9'ers tar det, men håper på at ravens vinner. Tenker det samme som deg. Unner Ray Lewis å vinne Super Bowl. Lenke til kommentar
colert Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Og nå funker ikke gamepass... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) 9-7, gikk ikke til playoff. Ahh. Hvordan? De vant jo i fjor :/ Og Patriots da? Endret 3. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Hvordan hva? De vant bare ni kamper. Det holdt ikke til playoff. Patriots røk nå i forrige runde mot Baltimore. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Ahh okay Dere som ser på, hva er de oransje og blå linjene? Og hva mener de med "1st & 10"? 1 st set (av 4) og 10 yards? Endret 4. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå