H. Specter Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Det er vel så enkelt som at det dårligste laget i NFL velger først, og de som vinner Super Bowl velger sist. Så er det vel syv runder om jeg ikke tar helt feil. Ett pick per runde gitt at lagene ikke har byttet til seg picks. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Men er alle spillere "up for grabs"? Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Tenker du på spillerne i NFL? I så tilfelle er svaret nei. De har jo kontrakt med sine respektive lag. I draften er det spillere fra college. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Okei, da så. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Studerer i Seattle. Allerede vert på to Seahawks kamper (de vant begge), og mer skal det bli neste sesong. Har bodd i USA 3 av de siste 4 årene, så kan reglene til punkt og prikke (takk ESPN) men spillernavn er en annen sak. Er som om jeg skulle lært meg navn på Norges håndballspillere. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hvordan er tribunelivet i USA? Har hørt at det ikke er mye å skryte av, kun "generiske" rop og høy musikk hver gang det er stopp i spillet. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Dedikerte fans, fullsatt stadion (67,000 i dette tilfellet) men generiske rop ja. Dvs "Seahawks! Seahawks! Seahawks!" Fikk en gang frysninger da på det på ett tidspunkt føltes ut som hele stadion ropte "Seahawks!" så det er ikke mangel på atmosfære. Seattle Seahawks har en veldig dedikert fanskare, "12th Man", vet ikke hvordan det er med andre lag. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Fra USA Today i dag. Gleder meg til søndag!! Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Studerer i Seattle. Allerede vert på to Seahawks kamper (de vant begge), og mer skal det bli neste sesong. Har bodd i USA 3 av de siste 4 årene, så kan reglene til punkt og prikke (takk ESPN) men spillernavn er en annen sak. Er som om jeg skulle lært meg navn på Norges håndballspillere. Vært på noen Mariners kamper da? Hvis ikke så go go. Mye mer interessant enn NFL Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Vært på noen Mariners kamper da? Hvis ikke så go go. Mye mer interessant enn NFL Ikke enda. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 I og med at Superbowl går på Viasat 4 og de ikke HD(?), er det da mulig å bruke Viaplay-appen og få HD på TVen? Har en Samsung Smart TV. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vært på noen Mariners kamper da? Hvis ikke så go go. Mye mer interessant enn NFL Mener tribunelivet er bedre med Seattle Sounders men det var morsomt når Ken Griffey Jr spilte på Mariners Ikke enda. Seattle Sounders yet? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hvordan er tribunelivet i USA? Har hørt at det ikke er mye å skryte av, kun "generiske" rop og høy musikk hver gang det er stopp i spillet. Du finner bedre tribunelivet i college fotball og basketball, noe som heter school spirit, noe som såvidt jeg vet eksistere ikke i Norge Studerer i Seattle. Allerede vert på to Seahawks kamper (de vant begge), og mer skal det bli neste sesong. Har bodd i USA 3 av de siste 4 årene, så kan reglene til punkt og prikke (takk ESPN) men spillernavn er en annen sak. Er som om jeg skulle lært meg navn på Norges håndballspillere. Whats your alma mater og major i i Seattle? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Pacific Lutheran University, major i Communication (Journalism). Og nei, ingen Sounderskamper enda, men store planer om det. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har ikke fulgt med i det siste. Hvem heier vi på i morgen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Ingen. Men tipper Niners tar det. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Pacific Lutheran University, major i Communication (Journalism). Og nei, ingen Sounderskamper enda, men store planer om det. Fint. Tenker du på å bli journalist i USA eller Norge? Mange europeere kjeder seg når de ser på amerikansk fotball og mange amerikaner kjeder seg med europeisk fotball ironisk nok. Hva mener du? Jeg bor i cincinnati og er amerikaner som kan litt norsk. Selv liker jeg fotball litt mer enn football men har mange gode minner om å bli student i michigan og bli med på fotball kampene med venner Nothing better than the college life! Lenke til kommentar
Sacamano Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Er det noen som vet om man får se de amerikanske reklamene som går i Super Bowl-pausene med et Game Pass fra NFL.com? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Er det noen som vet om man får se de amerikanske reklamene som går i Super Bowl-pausene med et Game Pass fra NFL.com? Her ser du dem http://screenrant.com/super-bowl-commercials-2013/ Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Er det noen som vet om man får se de amerikanske reklamene som går i Super Bowl-pausene med et Game Pass fra NFL.com? Var slik ifjor hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå