hvorre Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Vet jeg er lovig seint ute, men HERRE for en match det ble i Atlanta!! Når det gjelder Pats: Ridley burde få mer creds snart! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Hahaha, jeg dør. Tavarres King, senior og WR for Georgia la ut dette bildet på Twitter, med følgende tekst; "Black Santa!". :grin2: Endret 19. januar 2013 av MartinF Lenke til kommentar
foorex Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 49ers leder med 4 poeng @Falcons for øyeblikket. Spennende kamp. Ravens @Patriots senere i kveld (med wings selvfølgelig)!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Helvette faen i helvette. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Weeeee! Meget spennende kamp! Og storfornøyd at 49ers gikk videre Endret 20. januar 2013 av Grannystyle Lenke til kommentar
foorex Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Klar for den største kampen til nå denne sesongen!! Dette blir en bra kamp! Jeg håper Ravens vinner, men frykter Brady og Wes Welker blir hakket bedre. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Nok en spennende kamp er over. Synd at ikke Falcons vant. Men nå er det tid for kveldens viktigste kamp. ^tror bildet taler for seg selv Lenke til kommentar
foorex Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Ravens med 1 poeng ledelse på Patriots. Ravens spiller bra nå!! Dagens GIF forresten av Niners coach, Endret 21. januar 2013 av matshg Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 For en tragisk sportsdag dette har vært for min del. Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor i faen jeg orker å bruke krefter på det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Tom Brady bryter rekord etter rekord, men det betyr nada i dag. Han har vært elendig og det han gjør på 4th and 4 på den driven her er faen meg noe av det latterligste jeg har sett... Han begynner å løpe, men bestemmer seg for å kaste den bort. På 4th down. Når du er under med 15. Faen heller. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Ravens til Superbowl!!! Tom Brady bryter rekord etter rekord, men det betyr nada i dag. Han har vært elendig og det han gjør på 4th and 4 på den driven her er faen meg noe av det latterligste jeg har sett... Han begynner å løpe, men bestemmer seg for å kaste den bort. På 4th down. Når du er under med 15. Faen heller. Brady kan ikke løpe! Endret 21. januar 2013 av matshg Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Dagen min er hvertfall ødelagt..Men det er ikke annet å si enn at det beste laget vant i natt, samtidig som skader nok ødela mye for Patriots' del. Skulle gjerne likt å se den matchen med Gronk, samt at Talib og Ridley hadde fullført..Men sånn er nå en gang NFL. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Brady kan ikke løpe! Han hadde ikke noe valg. Han skulle fortsatt løpet der når han gikk ut av pocketen. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Kan ikke si annet enn fy faen så dårlig de spilte i går. Har tatt litt tid å akseptere det, men de fortjente helt ærlig ikke å vinne denne kampen. Til og med Jaguars hadde knust de i går. Hadde Patriots spilt slik de kan hadde de (våger å påstå) ikke hatt store problemer med å vinne i går. Det er nesten rart ikke Ravens fikk flere poeng. Til tider var det håp, men alt i alt var det en totalt ubrukelig innsats i går/natt. Ja, dessverre, beviste han så til de grader han er ubrukelig til å løpe. Helt latterlig hvor lite kan kan få til selv om han får det servert på sølvfat. Lenke til kommentar
MisterSanskrit Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Er litt nybegynner i gamet her, men lurer på hvem som sender Super Bowl i år? Vet NRK har sendt de forrige årene, men er det Viasat 4 som skal sende dette i år? Og når evt. når begynner sendingen og kampen? Begynner sendingen 22:30 og kampen 00:30? Eller er jeg helt på tur? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Usikker hvem som sender det i Norge, men regner med det (bare) er Viasat 4. Når sendingen starter aner jeg ikke da jeg ser på med Gamepass. Men kampen skal starte 6:30 PM ET (00:30 Norsk tid). Morro med flere som blir interessert i denne sporten EDIT: Fant dette på hjemmesiden Søndag 3. februar starter kanalen sendingen allerede klokken 22.30, og gjennom helgen blir det ulike programmer med NFL og Super Bowl som tema. Programleder er Daniel Høglund, og eksperter er Thomas Foldvik og Arnstein Friling. Christian Ramberg er på plass som reporter i New Orleans. Endret 21. januar 2013 av Bilael 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Nivået de falt ned på minner meg om forrige superbowl de spilte. Ræva kamp, til ræva tid. Lenke til kommentar
colert Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg gleder meg til Bernard Pollard slutter å spille. Har skadet Brady, Welker, Gronk og nå også Ridley iløpet av de siste fire årene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg følger ikke sååå mye med, men syns Superbowl er et høydepunkt hvert år. Jeg gleder meg virkelig til å nok en gang se intervjuet med han nordmannen som var kicker for Dallas(?), det er like interessant... hver...bidige...gang... Men et spørsmål om noe jeg aldri har klart å sette meg helt inn i; Draften i NFL. Kan noen gi meg en kortfattet forklaring på hvordan det hele fungerer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå