tobn Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kanskje det er medgang, men jubla som faen på Vikings TD. Føler bare en trang for å holde med Vikings pga navnet deres. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Shootout ! EDIT: 14-7 Endret 25. januar 2010 av tobn Lenke til kommentar
Edru Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 For en kamp! Er glad jeg sitter oppe for å få med meg dette. 2 syke fumbles rett etterhverandre. Nå er det bare å lage seg mat og fylle opp glasset Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ja skjedde mye det siste minuttet der. Synd Vikings ikke fikk noe poeng ut av muffed punten. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) 1 quarter igjen. 21-21. Vikings starter med ballen på egen 16. Dette blir rått spennende. EDIT: Herregud da Vikings. Fumble EDIT2: Hadde Vikings vært litt bedre til å holde på ballen, kanskje de kunne klare vinne. huff EDIT3: aiaiai Favre da. Den svir. OT istedenfor Vikings seier..... og der vant Saints coin toss også. Endret 25. januar 2010 av tobn Lenke til kommentar
Edru Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 SYKESTE KAMPEN! Nuff said. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Helt sykt. I utgangspunktet nøytral, men nå er jeg sykt frustrert. Hvorfor i helvete løper ikke vikings på 3rd down, tar en TO, prøver på en field goal. Verste som skjer er at det blir OT. Det og de 6!!! fumbles de hadde ødela for Vikings. Endret 25. januar 2010 av tobn Lenke til kommentar
Edru Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Vikings ødela for seg selv i dag. De hadde flest passing yards, flest running yards, flest 1st down og lengst tid med ballen. Men gud hjelpe, 6 fumbles og en helt idiotisk siste drive. Men det skal sies, den første driven i kampen av Favre var jo fantastisk. 7 forskjellige mottakere og noen og 80 yards var det vel. Alt i alt er det vel fortjent. Nå er det bare å glede seg til 7. februar (8. februar sånn teknisk sett for oss). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Syns litt synd på Favre nå. Var rimelig irritert og oppgitt når han valgte å fortsette karrieren (igjen) foran denne sesongen, og jeg er den første til å innrømme at jeg trodde han kom til å feile i år. Han har motbevist og hatt en rimelig god sesong i Vikings, og ja, han hadde fortjent å føre Minnesota til Super Bowl. Dog gleder jeg meg til å se Saints rundjule Indianapolis, fordi jeg klarer ikke den klubben, uansett om Peyton er en kjernekar, så klarer jeg bare ikke Colts. Go Saints, Brees og Bush! Dette kan bli morro. Aner jeg en "reprise" av Pats - Giants for noen år siden? Lenke til kommentar
colert Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 En god siste kamp. Synd at Vikings tapte kampen. Unnet Favre nok en SB. Håper på Colts i SB, men først er det Pro Bowl, så tipper det blir action i den kampen å. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Håper på Colts i SB Og du er Pats fan? Nå ble jeg sånn passe kvalm kjenner jeg... Lenke til kommentar
Edru Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Patriots og Colts er rivaler? Har ikke helt fått satt meg inn i akkurat slikt enda. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Pats og Colts er de suvenrent beste lagene i AFC de siste tiårene. Klart de er rivaler. Blir litt som å heie på Chelsea og Man Utd i Premier League... Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Blir det galt av meg å heie på new orleans saints i finalen? Er arizona cardinals fan og det eneste er at jeg ikke vil heie på det suverene colts laget, og når minnesota vikings tapte så er d nødt til å bli slik.. skal få med meg finalen og klarer ikke se en slik kamp uten å ha et lag å heie på... Lenke til kommentar
colert Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Håper på Colts i SB Og du er Pats fan? Nå ble jeg sånn passe kvalm kjenner jeg... Ja jeg er Pats fan, og jeg vet at de er våre værste rivaler med Jets, men tar heller Manning og Colts foran Brees og Saints. Hadde håpet på Vikings i finalen da som Pats røk ut, men når jeg må velge mellom to onder, blir det Colts... Meg bekjent er vel ikke Saints og Cardinals rivaler, så sånn sett skulle det gå greit. Er forresten artig at det har blitt mer fart i denne delen av forumet. Endret 25. januar 2010 av colert Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg liker ikke noen av lagene i det hele tatt. Så kommer ikke til å holde med noen i utgangspunktet. Ser jeg en kamp uten Cardinals, pleier jeg holde med det laget som har en spiller jeg synes er kul, men er ingen på Saints eller Colts. Superbowl blir uansett døds fett, selvom det er enda kulere når du kan holde med noen. Får se om jeg tipper på et lag i forkant, så blir det å holde med de. Uansett grattis med Superbowl alle Saints eller Colts fans, hvis det er noen her. Er forresten artig at det har blitt mer fart i denne delen av forumet. Ja ikke sant. Gruer meg til Februar -> August Endret 25. januar 2010 av tobn Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Ser jeg en kamp uten Cardinals, pleier jeg holde med det laget som har en spiller jeg synes er kul, men er ingen på Saints eller Colts. Bush Håper det blir hans kveld. Gir litt faen i Drew Brees nemlig, så hadde vært uberfett å se Bush løpe inn en 3-4 TDs i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Edru Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Februar til august er det vel drafts og spekulasjoner om Favre tar en sesong til =) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Håper virkelig for Mark Sanchez's del at dem vinner denne kampen her. Er ikke ofte at en rookie QB får sjansen i Super Bowl. Det har faktisk aldri skjedd at en rookie QB har starta i Super Bowl. Fem ganger har en rookie QB kommet til Conference-runden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå