Runningback Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) haha! Spennende med Joe Webb Endret 6. januar 2013 av Skål Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 10-3 nå til GB. Dette ser håpløst ut, i alle fall med Joe Webb. Men, aldri si aldri! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Tror Vikings skal få kjørt seg, men ja, aldri si aldri.. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Noen som ser på Notre Dame - Alabama? Tror faktisk den går på ESPN America kanalen, noen som kan verifisere? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Det eneste folk bryr seg om i kveld, er dama til AJ McCarron. 1 Lenke til kommentar
foorex Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Hehe, så hun på tv. Classic southern chick Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2013 Hvorfor tror du jeg trives i Georgia? 2 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Kva er drømme finalen for folket her? Personleg håper eg på Denver mot Green Bay, men New England mot Green Bay funker også Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 New England - Atlanta, definitivt. Og det er fullt mulig! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Håper på Patriots - Seahawks slik at Brady kan tørke av det fliret til Sherman; ikke ofte en idrettsmann irriterer meg like mye som han. Han fortjente så absolutt å smake hånda til Williams; håpet han ikke skulle si unnskyld, men hadde nok ikke annet valg. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) For de som måtte være interessert var Chris Kluwe gjest på Colbert Report i går. Video finner du ved å følge denne linken: http://www.colbertnation.com EDIT: Beklager dobbelpost Endret 9. januar 2013 av Bilael Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hva tror folk om kveldens kamper da? Noen som har planer om å få de med seg? Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Tenkte å se Ravens - Broncos i hvert fall. Usikker på om jeg orker GB - 49'ers. Tror forøvrig Broncos og GB går videre. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Tenkte det samme. Vet ikke om jeg orker å være oppe hele natten, men skal prøve. Tror Packers - 49'ers kan bli spennende. Ravens - Broncos har hvertfall utviklet seg til å bli en veldig spennende kamp. Har holdt en finger på Ravens hele tiden og de kjemper med nebb og klør for å komme seg videre. Halvveis og 21 - 21. Endret 12. januar 2013 av Bilael Lenke til kommentar
foorex Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Slå på tven! Tie mellom Ravens og Broncos før vi går inn i 4quarter. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) følger med på Gamepass jeg da men... Tv er oppskrytt. Faen at ikke Pitta klarte å få tak i ballen... Bare en interception som kan redde de nå; eller fumble. Endret 13. januar 2013 av Bilael Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Blir nok Denver. Kan bli spennende med Denvar - Patriots (om vi klarer det). Blir spennende med Green Bay - Niners etterpå også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå