foorex Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvor kan jeg se football online i Norge? Reiser hjem til jul og kan ikke gå glipp av noe! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 Gamepass: https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages?ttv=1&ttp=3&icampaign=Prod_GP_Nav&cvsorc=Homepage.GP.Video_Nav Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Selvfølgelig koster det noe. EDIT: Og sånn før du spør; Ja, det finnes gratis-streams (laber kvalitet), men de har vi ikke lov til å linke til på forumet. Endret 21. desember 2012 av MartinF Lenke til kommentar
colert Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 All hail Megatron! http://www.nfl.com/news/story/0ap1000000115026/article/calvin-johnson-smashes-jerry-rices-receiving-record Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Vikings til playoffs folkens! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Ja for faen!! Awesome. Kjipt med Peterson, 9 yards short... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Er bare å ta av seg hatten for AP, selv om jeg aldri har vært noe særlig fan av han. Den måten han har kommet tilbake fra skade må være utrolig motivasjon for alle andre som er skadet nå, eller som blir det i fremtiden. EDIT: Også håper jeg Minnesota slår Green Bay. Vil heller ha Minnesota enn Green Bay i playoffen... Endret 31. desember 2012 av MartinF Lenke til kommentar
foorex Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Dere som enda er oppe! Spennende kamp mellom Cowboys og Redskins. Cowboys ligger under med 3 poeng. Og 5 min igjen av kampen. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hadde vært morro å se Cowboys og Redskins, men måtte legge meg etter Pats kampen pga jobb i dag. Unner Redskins og RG III NFC East tittelen. Pats vant og får bye i første runde. De kunne spilt bedre, men håpet om Super Bowl lever så absolutt i beste velgående Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Pats - Atlanta i Super Bowl. Da skal jeg nyte matchen da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Tony Romo, Michael Vick and Eli Manning walk into a bar. ....To watch the playoffs. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Skinsss. Gleder meg som en unge til søndag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Artig variant fra Oregon i Fiesta Bowl nå. Kick off return for TD og rett inn i en to-poenger med artig formasjon. 8-0 etter ti sekunder. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Da er det bare å lade opp til kveldens kamp på Lambeau. Blir en meget spennende kamp. Ser Ponder sliter med en skadet albue, får håpe det ikke er så alvorlig. Skål Vikings! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Det er playoff tid! GO PACK GO!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 De trenger ikke Ponder. De har Peterson. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 We'll see Tipper to picks til Woodson og tre sacks til Mathews! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Adrian Peterson's response to Christian Ponder being inactive, "Who is Christian Ponder?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå