Bilael Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Helt latterlig hvordan Pats overkjørte Jets... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Pats@Jets var episk. Nydelig hvordan hjemmelaget rotet det til, spesielt Mark Sanchez! 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Nervøs allerede. Georgia spiller hjemme mot Georgia Tech i kveld. En kamp vi basert på årets sesong skal vinne, men disse kampene lever alltid sitt eget liv, så det er klin umulig å spå utfallet. Georgia ligger som nummer tre på BCS pollen før kampen, bak Bama og Notre Dame. Vi er allerede klare for SEC Championship-kampen mot Alabama, men et tap i dag ødelegger muligheten for å spille BCS National Championship-kampen. Et tap mot Alabama vil gjøre det samme, så den kampen kommer til å bli helt VILL. Men først må vi slå erkefienden, lillebror fra storbyen, Georgia Tech. Jeg spår en jevn kamp, men vi vinner tilslutt 34-21. Clean, Old-Fashioned Hate. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Barneskirenn! Fuck Tech. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 JUUUUUUUUUUUUUUUUULIO!!!! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Morro at Jaguars vant over Titans i dag. Var en veldig spennende kamp og synes det ble en fortjent seier til Jaguars JUUUUUUUUUUUUUUUUULIO!!!! Jævlig unødvendig at han hadde en bra kamp når jeg satt han på benken... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Herlig å ende TD-streaken til Brees’ern i natt! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Liker ikke, Martin! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Faen i helvette. Ref: SEC-matchen. God natt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg ønsker meg en sånn til jul: http://www.nflshop.com/product/index.jsp?productId=17439666&cp=716634 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Da er vi to. Bare synd frakten er sykt dyr, i tillegg har du tollerne som gjerne gjør lommeboken en del lettere også. Finnes det i det hele tatt en butikk i Norge som selger NFL merch? Nærmeste jeg har funnet er outlet.dk som har bra priser (synes jeg), men igjen, så må man ta hensyn til mva og fortolling. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Glad jeg ikke var Cardinals-fan i går.. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hvilken bok (type biografi) er best om Ray Lewis? Og hvor får jeg kjøpt den? Lenke til kommentar
tobn Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Glad jeg ikke var Cardinals-fan i går.. Jeg er stum. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Husk, John Skelton er jo stjerne-QB! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Haha! Var forresten ekstremt gledelig å våkne opp til resultatet av Texans - Patriots i dag..Jevn kamp var det visst spådd..yeah, right! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Happy Tom Brady Day! 12-12-12 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Haha! Var forresten ekstremt gledelig å våkne opp til resultatet av Texans - Patriots i dag..Jevn kamp var det visst spådd..yeah, right! Hehe. No jevn kamp var det nok ikke nei Fint de ga Ryan Mallett litt spilletid. Håper han får mer spilletid denne sesongen. Endret 12. desember 2012 av Bilael Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Utrolig spennende kamp mellom 49ers og Patriots Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå