Sleggefett Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Når at nordmenn diskuterer om amerikanske fotball den tema bringer et smil frem, strukket til 144 sider Et spørsmål, hvorfor valg dere på amerikanske futbol??? En kan ha stor kjærlighet for både amerikansk og europeisk fotball kanskje? Mange amerikaner klager på hvor kjedelig fotball kan være, de sier at ingenting skjer, bare passe ballen rundt mens europeerne klager på at det er mange pauser i amerikansk fotball-kraftig, spennende øyeblikker men mange lange pauser imellom. Som en amerikaner er jeg meget glad i begge, jeg liker både lutefisk og Skyline Chili og ser på tippeligaen og Cincinnati Bengals. Jeg skjønner deg fordi hvordan du sa at du er amerikaner og den er så populært spill i USA men hvor det kommer nordmenn, hvilken forhold de har til amerikansk fotball?? Årsaken som jeg sagt flere nordmenn vil bli like amerikanere. Og den er ser ut veldig morsomt. Jeg har spilt Amerikansk Fotball, da det er den sporten som passet meg best. Nå har det seg slik at jeg ser på kamper om det passer, og følger Pats sånn halvveis. Det har ikke noe med at jeg vil bli lik amerikanerne, og ikke har jeg lyst til å bli lik russere/arabere/asiatere/etc. Handler om hva man finner interessant. Forøvrig antar jeg at du er innvandrer? Siden du flytta til Norge, så vil vel du bli lik nordmenn? "Og den ser ut veldig morsomt." Endret 28. oktober 2012 av sleggefett Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Til dykk som har Madden 13: finnes det ein "learn to play"-modus? Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Hva tenker dere om Bears' sjanse til å nå playoffs/Super Bowl? Jeg ser de får mye hat i kommentarfeltene på NFL.com. 6-1 er jo vel og bra, men de har hatt en rimelig enkel vei dit. Hvis Vikings fortsetter som mot Tampa Bay virker playoffs for Bears sannsynlig, men jeg er redd offense ikke er bra nok mot de bedre lagene de møter der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Tja, playoff burde Chicago kunne klare nå med den rekke de har startet med, men jeg tviler på at det holder så veldig langt. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Er det andre enn meg som oppleve problema med Gamepass i kveld? Lenke til kommentar
colert Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Har problemer jeg og... Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Var problemer her også. Veldig ofte dårlig bildekvalitet (altså at bildekvaliteten ble dårlig) og hakket innimellom. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Da var billetter til Minnesota Vikings mot Pittsburgh Steelers anskaffet! http://www.guardian.co.uk/sport/2012/oct/16/nfl-minnesota-vikings Håper dette ikke regnes som reklame, for jeg har absolutt INGEN affiliasjon til steveperryman, men de har pakker til denne kampen i London. http://steveperryman.no/ovrig-sport/nfl-reise/minnesota-vikings-pittsburgh-steelers/12005 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Grattis. Blir nok en veldig bra opplevelse Hvor kjøpte du billett forresten? Prøvd å finne ut, men klarer ikke finne info om det på hverken nfluk eller hos ticketmaster. Sjekket forumet og står det skal komme en oppdatering vedr billettinfo 13 nov. EDIT: oppdatert etter at øya tok en kort pause... Endret 6. november 2012 av Bilael 1 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ikke greit med trøtte øyne! (Regner med du fant linken til steveperryman?). Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Se der se. Alt fungerer bedre med uthvilte øyne Takk for svaret på et dumt spørsmål Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hvor kan jeg se kamper fra nfl og college? Har sett noen på eurosport, og kikka litt på viaplay, men det passer jo aldri til skole søvnmønstret.tar gjerne imot tips også til motorsport sendinger/kanaler som sender til et vettug norskt sendeskjema Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 www.nfl.com/gamepass Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Fy faen. At ATL slår Arizona i dag er takket være Atlanta D. Matt Ryan med fem picks, seks turrnovers for ATL i hele kampen. Katastrofalt dårlig dag på jobben for Ryan. Men vi vinner, 9-1 bitches! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Noen som har problemer med GP idag? egentlig så er hele NFL siden treg og kommer meg ikke inn på GP, har testet flere browsers og alle andre sider funker :S Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 NFL.com er ekstremt treg i dag, ja. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 hmm, for vel bare prøve videre da. Kjipern å ikke få sett saints kampen :/ Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Herrejord for ein kamp. Til dykk med GP som ikkje har sett Houston @ Detroit, morro kamp Lenke til kommentar
colert Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Fikk ikke med meg den siste driven til texans siden nettet klikka... men ellers var det en kjempekamp! Bare så synd at lions ikke vant... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Jets who? Cruisekontroll på Patriots i 1st half her nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå