MartinF Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Andrew Luck og Wayne fungerte greit sammen idag... Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Må si jeg er overrasket over NFC North. Hadde aldri trodd at Vikings og Bears kom til å ligge på toppen i den divisjonen. Minnesota Vikings 4-1 Chicago Bears 4 -1 Green Bay Packers 2-3 Detroit Lions 1-3 Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Endelig en seier til Saints og ikke minst enda en ny rekord for Drew Brees! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Tipper det er tid for Tebow i New York snart. Numbers never lie... http://www.youtube.com/watch?v=E0YTzwXqezo Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Anbefaler alle å se Broncos@Chargers som gikk i natt Lenke til kommentar
yanko Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Nordmenn liker å bli like til amerikanere. Hvor er dere og hvor er amerikanskfotball. Prat bare om ski og slutt. Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Nordmenn liker å bli like til amerikanere. Hvor er dere og hvor er amerikanskfotball. Prat bare om ski og slutt. OOOOOOOOOOK Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Nordmenn liker å bli like til amerikanere. Hvor er dere og hvor er amerikanskfotball. Prat bare om ski og slutt. Prøv eeeeeeeen gang til... Second time's the charm Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Andre seieren på rad dommerne gir til Saints. På tide å få tilbake replacement-dommerne? 1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) En spiller som har vært out of bounds kan ikke være den første som toucher ballen så det var correct call. Så lenge Freeman var utenfor tackle box var det ikke ulovlig for Saintsforsvareren å dytte Mike Williams out of bounds, så det er heller ikke noe å hente der. Om spillere blir dyttet ut burde de hatt lov til å være førstemann til å ta ballen, men slik er dessverre ikke reglene. Endret 22. oktober 2012 av KjellV Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Utrolig spennende kamp i går da Jets spilte mot Patriots; nesten litt for spennende Krysser fingrene for at de fortsatt troner på toppen etter Bye Week... Endret 22. oktober 2012 av Bilael Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2012 Årets Patriots-lag går ikke langt i post season, det har jeg null tro på. Vi har vært veldig svake så langt i sesongen, imo. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 En spiller som har vært out of bounds kan ikke være den første som toucher ballen så det var correct call. Så lenge Freeman var utenfor tackle box var det ikke ulovlig for Saintsforsvareren å dytte Mike Williams out of bounds, så det er heller ikke noe å hente der. Om spillere blir dyttet ut burde de hatt lov til å være førstemann til å ta ballen, men slik er dessverre ikke reglene. Håper det blir endra etter gårsdagens kamp. Ein latterleg feil i reglementet. Lenke til kommentar
yanko Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Når at nordmenn diskuterer om amerikanske fotball den tema bringer et smil frem, strukket til 144 sider Et spørsmål, hvorfor valg dere på amerikanske futbol??? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Årets Patriots-lag går ikke langt i post season, det har jeg null tro på. Vi har vært veldig svake så langt i sesongen, imo. Sant nok at de ikke har gjort det spesielt bra så langt. Føler dog ikke at alt håp er ute når det gjelder Super Bowl Endret 25. oktober 2012 av Bilael Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Når at nordmenn diskuterer om amerikanske fotball den tema bringer et smil frem, strukket til 144 sider Et spørsmål, hvorfor valg dere på amerikanske futbol??? En kan ha stor kjærlighet for både amerikansk og europeisk fotball kanskje? Mange amerikaner klager på hvor kjedelig fotball kan være, de sier at ingenting skjer, bare passe ballen rundt mens europeerne klager på at det er mange pauser i amerikansk fotball-kraftig, spennende øyeblikker men mange lange pauser imellom. Som en amerikaner er jeg meget glad i begge, jeg liker både lutefisk og Skyline Chili og ser på tippeligaen og Cincinnati Bengals. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Noen som så U19 NM-finalen igår? Maken til usportslig spill fra Oslo Vikings har jeg ikke sett før. Bevist skading ved late hits på motstanderens QB, og generelt late hitting hele kampen. Lenke til kommentar
yanko Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Når at nordmenn diskuterer om amerikanske fotball den tema bringer et smil frem, strukket til 144 sider Et spørsmål, hvorfor valg dere på amerikanske futbol??? En kan ha stor kjærlighet for både amerikansk og europeisk fotball kanskje? Mange amerikaner klager på hvor kjedelig fotball kan være, de sier at ingenting skjer, bare passe ballen rundt mens europeerne klager på at det er mange pauser i amerikansk fotball-kraftig, spennende øyeblikker men mange lange pauser imellom. Som en amerikaner er jeg meget glad i begge, jeg liker både lutefisk og Skyline Chili og ser på tippeligaen og Cincinnati Bengals. Jeg skjønner deg fordi hvordan du sa at du er amerikaner og den er så populært spill i USA men hvor det kommer nordmenn, hvilken forhold de har til amerikansk fotball?? Årsaken som jeg sagt flere nordmenn vil bli like amerikanere. Og den er ser ut veldig morsomt. Endret 28. oktober 2012 av yanko Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Hva er det du prøver å få frem? At Amerikanske sporter er kun for amerikanere? Jeg har bodd i USA og jeg liker amerikanske sporter. Er det en godkjent grunn til å følge med? Følger baseball tett også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå