A.J Green Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Tror kanskje de begynner med det neste helg, bare spekulasjon, men siden det er 2 kamper imorgen og det var en kamp tidligere i uken så tenkte de kanskje at det var for få kamper til lå ha redzone? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Neida, de har sending. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 men ikke på game pass, vet ikke hva greia er, funka ifjor og forifjor Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Ja, er klar over det. Men du snakket om at "det er for få kamper til å ha redzone". Jeg sier bare at de har sending. Aner ikke hvorfor det ikke er på GamePass. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 22:25 Nokon som finner Redzone på gamepass? Finner den ikkje =/ Finner den ikke jeg heller. Jeg kan se repriser fra fjoråret, men ikke den som går live nå. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 nå er redzone der. =) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hvor? Det er ingenting i dropdown-menyen under Redzone hos meg. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Ajajaj, Saints snubler idag.. Trist, er mot en motstander som dem skulle spilt langt jevnere mot. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Love it. Håper det fortsetter sånn utover sesongen. "Who Dat? RGIII Dat!!!!" som noen så "fint" sa. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Nåja, med en litt bedre 3 omgang ville kampen muligens falt i Saints favør. Brees var forøvrig bedre stats messig enn RGIII Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Har slengt meg på og skal prøve å følge NFL i år og forhåpentligvis mange år fremover. Har bare sett et par kamper og de siste Superbowlsene, men skal prøve å følge ordentlig med nå. Endte opp på Chicago Bears når jeg skulle velge lag. kke misfornøyd for å si det sånn, selv om Colts ikke er all verdens motstand. Gleder meg til torsdag mot Packers! Endret 9. september 2012 av Maefteda Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 kke misfornøyd for å si det sånn, selv om Colts ikke er all verdens motstand. Nå er vel ikke Colts de værste offansivt sett, men de mangler noen med fart i beina. Har troa på at Andrew Luck blir en kjempehit for Colts, men det tar nok 1 til 2 sesonger før han er på toppnivå. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Fy faen, Packers spela den værste fotballen eg har sett av dei på mange år. Skjerpings! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hvilke kanaler er det som sender amerikansk fotball nå? Tenker da på NFL og NCAA. Er det ESPN America og Eurosport 2 eller? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Vinner første kampen i sesongen for 9. sesong på rad. Fornøyd! Noen som vet om det ble noen alvorlige skader på Titans igår? Fikk bare med meg at QB'n ble litt småkjei i den ene skuldern. Forøvrig var D-Line #75 et monster igår, eller så var O-Line til Titans veldig dårlig. Glad han spiller for Patriots! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Noen som vet om det ble noen alvorlige skader på Titans igår? Fikk bare med meg at QB'n ble litt småkjei i den ene skuldern. Jake Locker og Nate Washington gikk ned på det samme playet vet jeg, men har ikke hørt noe om at det var veldig alvorlig, uten at jeg har sjekket det ut så veldig grundig, selvfølgelig. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hvilke kanaler er det som sender amerikansk fotball nå? Tenker da på NFL og NCAA. Er det ESPN America og Eurosport 2 eller? ESPN America og Eurosport 2 viser NCAA. Tror det er Viasat Sport som viser NFL. Anbefaler å kjøpe Game Pass. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som vet om det ble noen alvorlige skader på Titans igår? Fikk bare med meg at QB'n ble litt småkjei i den ene skuldern. Jake Locker og Nate Washington gikk ned på det samme playet vet jeg, men har ikke hørt noe om at det var veldig alvorlig, uten at jeg har sjekket det ut så veldig grundig, selvfølgelig. Googla litt nå, ser ut som at begge bare ble litt forslått(blåmerke). Washington i det ene benet(usikker på om han kan starte neste kamp) og Locker i skulderen(antakeligvis klar til neste kamp). Lenke til kommentar
tobn Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Kanskje et dumt spm, men er det mulig å bli banna fra game pass hvis jeg låner bort brukeren min? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Nei, det tviler jeg på... Men du kan bli kastet ut om to brukere er på GamePass samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå