MartinF Skrevet 5. august 2012 Forfatter Del Skrevet 5. august 2012 Hehe, pre season er meh... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Herlig oppvarming, perfekt anledning til å få en bedre titt på de nye spillerene og ikke minst preparasjon for fantasy draft. Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Pre-season er vel mer som Pro-Bowl, ingen som vil ta i spesielt mye i fare for å bli skadet. Ikke veldig mye å hente der spør du meg Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Feil, pre-season er siste moglegheit for rookies og dei som er på kanten til å få plass blant dei 53 til å vise seg fram før sesongstart! Ein herlig moglegheit til å oppdage framtidige stjerner Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Det ryktes om at Packers snuser på Cedric Benson... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Andre Luck storspiller mot St. Louis i 1st half hører jeg rykter om. Den mannen blir stor! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Altfor lenge til neste SuperBowl Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Altfor lenge til neste SuperBowl Heldigvis. Sesongen begynner endelig om et par-tre uker! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Men det blir jo ikke vist på norsk TV vel? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Joda, Viasat Sport viser kamper hver uke. Det var de som sendte Super Bowl sist også... Men GamePass er det beste alternativet. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg abonnemerer også på NFL Game Pass. Kan anbefales på det sterkeste til alle som vil følge med gjennom sesongen. Kan se alle kampene når man vil, tilgang på NFL Network 24/7 (som har pregame shows) og man kan se på både PC og mobil/nettbrett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Patriots skal ha signert Jeff Demps, olympisk sølvvinner på 4x100 meter stafett i London tidligere i mnd. Artig... http://www.nfl.com/news/story/0ap2000000051331/article/jeff-demps-will-sign-with-patriots?module=HP11_headline_stack Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Hva kjører gutta av abbo? Season eller Season plus? Tanker om dette? Vurderer Plus, men er usikker Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Regner med du skal se playoff også? Da er plus veien å gå. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 True that, takk for det åpenbare svar Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Halla folkens, klar for ny sesong? Gleder meg at Game Pass har økt bitraten til 4.5mbit fra 3mbit som var før, er ganske merkbart når man fullscreener. Ikke fullt så kornete lenger. Ellers er jo coaches film/all-22 en feature som når blir tilgjenglig på alle kamper, ser ikke så veldig bra ut men det er stilig for de som liker å få med seg absolutt alt. Trekker litt ned med muggen kvalitet og 4:3. Gleder meg helt syyyyykt til å se bengals på tv igjen, thursday night football mot ravens er en utmerket start på det hele! Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hei! Skal til New York nå i september (17.-24.) og hadde med dette tenkt å få med en am. fotball kamp. Men ser at alle NY lag har bortekamper da Så lurte jeg på om det var noe å gå på en college kamp kanskje. Noen som vært på dette? Hvem er de største college lagene? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Du er vel ikke i det rette området for de beste college-lagene. Det nærmeste du kommer er Penn State som har vært i greit hardt vær i det siste. De spiller to hjemmekamper i den perioden, men da må du reise et lite stykke. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Noen som har tips til gode, helst norske sider som har reglene for amerikansk fotball? Helst hvordan dette med pasninger osv. fungerer. Har sett litt på amerikansk fotball, men vil gjerne få et lite forsprang ang. taktikker og pasninger. Hadde nemlig amerikansk fotball i gymmen i dag. Meget artig, men lurer på hvordan dette med pasninger fungerer. Center lobber til QB, som så skyter fra bak linja og ut på banen. Etter dette vil det ikke være mulig med fler pasninger, eller? Leste noe om lateral pass på nettet blant annet. Endret 30. august 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Takker for svar MartinF, men ser det blir en drøy kjøretur på lørdagen. Hum, typisk at alle lagene skulle spille borte når jeg første er der.... Vertical: http://no.wikipedia.org/wiki/Amerikansk_fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå