Tafsen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Meiner å huske at ein full sesong kosta rundt 1300-1400kr Lenke til kommentar
ANNBJØRG Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 en full sesong kostar mindestens1900NOK Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Var ikkje prisen i fjord $229 for å følge eit lag og $279 for tilgong til alle? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Stemmer bra det tror jeg. I tillegg betalte jeg sannsynligvis $49 for playoffs med det samme. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Stemmer bra det tror jeg. I tillegg betalte jeg sannsynligvis $49 for playoffs med det samme. Var det ikke en lavere totalpris om man betalte for full sesong pluss post-season samtidig? I alle fall noen få dollar i avslag? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Det var det jeg gjorde. Skal man kjøpe playoffs etter regular season tror jeg det koster ca. $80. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Har noen hørt/lest noe om en konflikt mellom Brees og Saints? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Han er visst irritert fordi at Saints ikke er mer ivrig etter å signere ny kontrakt med han. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Patriots eller Packers vinner. Mark my words, you heard it here first. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Packers vinner ikke. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Patriots er favorittlaget, så det hadde vært rimelig fint. Likevel, liker Packers, mye på grunn av eiermodellen dems(innbyggerne eier klubben), så om packers vinner istedenfor blir jeg ikke skuffa. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hva skal Saints gjøre uten Drew Brees på nåværende tidspunkt? De har jo ingen gode erstattere per dags dato, og de har jo mista første og andre drafts i inneværende år, samt neste år. På toppen av det hele har Peyton og en annen trener (?) blitt suspandert for kommende sesong... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hva skal Saints gjøre uten Drew Brees på nåværende tidspunkt? De har jo ingen gode erstattere per dags dato, og de har jo mista første og andre drafts i inneværende år, samt neste år. På toppen av det hele har Peyton og en annen trener (?) blitt suspandert for kommende sesong... Heh, holdouts er ikke noe nytt Trenger virkelig ikke bekymre deg for at han ikke spiller i uke 1. Han vil ha mer penger og får det til syvende og sist. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Hei og hopp Helt ny i denne tråden og regner meg fortsatt som en noob med stor "N" til Amerikansk Fotball. Har prøvd å søke og lete etter regler og slikt for å forstå kampene bedre, men har fått intrykk av at det er mye mer å holde oversikt på sammenlignet med "vanlig" fotball ("soccer" som de over dammen kaller det). Finnes det noen videoer eller "nybegynner" guide? Beklager om jeg drar opp et spørsmål som har blitt stilt tidligere (noe det helt sikkert har, men ikke klart å finne det). EDIT: Se der se. Etter utallige forsøk på å finne et sted å starte, for å forstå spillet bedre, fant jeg nå en side som virker til å være et greit sted å starte. Kanskje legge ved noen linker, etc, i første post som folk kan bruke om de er nysgjerrig på denne sporten? Endret 23. juni 2012 av Bilael Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Kaaanskje du trenger guide i Google? http://www.nrk.no/sport/1.7286914 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Haha. En liten oppfriskning hadde kanskje ikke skadet Prøve å være klar til sesongen starter. Takker og bukker for linken Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Fikk levert en drakt på døren idag. Nike Patriots-drakt med 87 Gronk på ryggen. Valgte å kjøpe den hvite drakten, og den er helt kanon. Nå kan sesongen bare komme! 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Fikk levert en drakt på døren idag. Nike Patriots-drakt med 87 Gronk på ryggen. Valgte å kjøpe den hvite drakten, og den er helt kanon. Nå kan sesongen bare komme! Hva måtte du betale totalt? Og hvordan er størrelsen jfr norske størrelser? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Betalte rundt 600 norske, men jeg er i USA for øyeblikket, så ble endel billigere enn å bestille til Norge. Skal du bestille til Norge, så blir det litt dyrere, da du sannsynligvis må betale norsk moms og alt det der. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Mr. Rodgers blei, ikkje overraskande, kåra til årets spelar av sine kolegaer. Kva synest dokke var dei største overraskinga på årets liste? Megathron over Super Tom, eller det at to fullbacks kom med på Top 100 lista? Endret 30. juni 2012 av Tafsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå