m0ffe Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 ja er ikke det over dobbelt så lenge? Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvordan kan du være "World CHampions" når det kun er amerikanske lag med? Typisk Amerikansk Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvordan kan du være "World CHampions" når det kun er amerikanske lag med? Typisk Amerikansk Kan dere ikke heller spørre dere om det virkelig fins andre land som kunne nådd opp i denne sporten? Not very much likely! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvordan kan du være "World CHampions" når det kun er amerikanske lag med? Typisk Amerikansk Kan dere ikke heller spørre dere om det virkelig fins andre land som kunne nådd opp i denne sporten? Not very much likely! Irrelevant. Man er ikke World Champions om kun lag fra en nasjon deltar uansett hvor overlegne de ville vært andre nasjoner som deltok. USA i et nøtteskall. 4 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 ja er ikke det over dobbelt så lenge? Joda, jeg sa ikke i mot det. Jeg bare viste til nøyaktig hvor mye lenger det var. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Irrelevant. Man er ikke World Champions om kun lag fra en nasjon deltar uansett hvor overlegne de ville vært andre nasjoner som deltok. USA i et nøtteskall. Intens kamp, men synd Brady rakna (my money was on him) og Manning hadde en altfor solid 4th qtr. Eller, er vel enkelte såpehender som også bør dele skylden. Endret 6. februar 2012 av Rampage 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Challengen fra Pats og det at de ikke lot Giants løpe inn til TD før 2 minute warning ødela deres sjanser. Det tok alt for lang tid før de innså at de bare måtte slippe Giants til TD. Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Interresant spill, men er jo alt for mye pauser! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Var det noe som skjedde etter kl 4? Da han treneren fikk den pokalen? Gikk akkurat å la me da.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Donnu, la meg selv da. Hadde og har fortsatt veldig lite behov for å se den pokalen bli løftet av noen andre enn Pats.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Blir frustrert av at eieren er den første som får hendene på trofeet. Forferdelig mentalitet. 3 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Noen som vet om norske leverandører som selger amerikansk fotball? Jeg vil sammenligne pris kontra å bestille fra NFLshop (da blir det jo pluss for frakt og toll). Lenke til kommentar
LFL Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Noen som vet om norske leverandører som selger amerikansk fotball? Jeg vil sammenligne pris kontra å bestille fra NFLshop (da blir det jo pluss for frakt og toll). Jeg vet de selger på XXL, og andre store sportsbutikker er jeg ganske så sikker på at har. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Kan noen hå innpå viasat sin side og live chatte med de og høre om de kan sende utdelingen av trofeet og det etter kampen, i reprise? Har ikke muligheten til det akkurat nå jeg så.. Men selger de Wilson fotball på XXL da? Er glad for at jeg kjøpte en når jeg var borte i USA Lenke til kommentar
LFL Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Men selger de Wilson fotball på XXL da? Er glad for at jeg kjøpte en når jeg var borte i USA Jeg har en Wilson NCAA ball fra XXL Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Men selger de Wilson fotball på XXL da? Er glad for at jeg kjøpte en når jeg var borte i USA Jeg har en Wilson NCAA ball fra XXL Hvordan er den ifht "the duke" f.eks? Om du ikke har kjennskap til den ballen, men andre baller, vennligst sammenlign. Hvordan er grep, slitestyrke (spesielt mot asfalt), brukervennlighet i regn osv? Hadde vært fint om du kunne svart på det, var jo ett rimelig alternativ framfor å bestille fra USA. Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nybegynnerspørsmål: Hva vil det egentlig si å sette ned kneet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Nybegynnerspørsmål: Hva vil det egentlig si å sette ned kneet? http://en.wikipedia.org/wiki/Quarterback_kneel Clock management og for å unngå unødvendige skader og turnovers i sluttminuttene av en kamp. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvordan er den ifht "the duke" f.eks? Om du ikke har kjennskap til den ballen, men andre baller, vennligst sammenlign. Hvordan er grep, slitestyrke (spesielt mot asfalt), brukervennlighet i regn osv? Hadde vært fint om du kunne svart på det, var jo ett rimelig alternativ framfor å bestille fra USA. Wilson har 3 forskjellige NFL fotball modeller, og The Duke er en modell som var brukt fra 1941-1970, og det var nok den modellen de brukte i år. De NCAA ballene de selger på XXL er nok ikke det samme som de NFL ballene. De er jo trossalt Nation Fotball League offisielle baller og er laget i USA, mens de fra XXL og NCAA er laget i Kina. Min fra USA er nok også en slik NCAA ball, og grepet er bra. Slitestyrken på asfalt og i regn vet jeg ikke fordi jeg ikke har testet, men jeg vil nok si at NFL ballene som er laget i USA er nokså bedre og mer slitesterke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå