Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er det noe mulighet for å se kampen i reprise? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Noen som ser kampen på Viaplay? Og er siden evt nede hos dere også? Typisk at det skal klikke halvveis ut i 4th quarter! Spesielt når det er så jevnt! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvorfor var det hjemmedømming på dem episoden isted? Når han patriotsen kom bakfra og tok ned han giants fyren i bakken når han sku gripe ballen? Hva var "feil" der? Er det ikke lov å komme bakfra? Uten at jeg husker episoden helt nøyaktig, og at jeg ikke er ekspert på regler - så tror jeg det er slik at man ikke kan takle noen uten at han har vært borti ballen. Man kan altså ikke skubbe borti personen som skal til å ta borti ballen før han har vært borti ballen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Filler? Tenker du på de som noen har i buksa? De er så f.eks QB kan tørke svette. Ja var det jeg trodde. Syk pass fra Eli! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Ah okay Quote, takker foe svar. Høres rikrig ut. Men nå, hvorfor begynte ikke patriots fra yarden de tok ballen? De startet jo fra midten av banen, sku de ikke begynt på linjen/yarden hvor patriots fyren Manning tok imot baløen fra Eli? Endret 6. februar 2012 av Lami Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Spark fra angrepet til motstanderenes spillere for å legge mest mulig distanse mellom ballen og egen målsone. Gjøres kun på fjerde forsøk. Ser ut som et volley-spark. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Har ennå tro på mitt elskede Patriots! Har vært blodfan helt siden 2001! Altså klokken 20:01 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Fuck.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Søren til intenst det var på slutten! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Intenst! Giants vinner til slutt og jeg får penger på konto. Bra dag! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 JAAAAAARRRAAAAAAAAAAAAA!!!! Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Jaddaaa, har sagt det hele kvelden, og jeg hadde rett! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Dang it..Men når det ikke ble Pats, så er jeg glad det ble ett NY lag og den neste på favorittlisten! Men fortsatt..faen!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DEILIG!!!!!!!!!"!! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 GRATULERER NEW YORK GIANTS!! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hvordan kan du være "World CHampions" når det kun er amerikanske lag med? 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Faen. God natt. 3 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 PAtriots faller sammen som et korthus.. Nesten vondt å se hvor ukomfortabel Brady er utenfor pocket, og når han begynner å få det til har Hernandez og Welker såpe på hanskene.. Synd, denne kampen kunne sett veldig annerledes ut. Men jaja, Eli Manning fortjener det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 de kunne heller hatt showet FØR kampen, som en slags intro eller noe slikt.. at spillerne må vente(ha paise) 2-3 ganger lengre en vanlig er jo latterlig 30 minutter kontra 12 til vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå