""" Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 NRK var perfekt for meg som var helt ny når det kommer til amerikansk fotball. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Dersom det faktisk hadde fantes en Gud så ville han for lengst ha hindret Viasat 4 i å sende sport generellt. 3 reklamepauser på 20 MINUTTER! Og hva i helvete er poenget med å ha gå til reklame med engang de skal vise "Veien til Super Bowl"?! GAAAH! Endret 5. februar 2012 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Litt trist å tenke på at etter kampen i kveld er det eit halvt år til neste. Satser på ein spanandes kamp der Pats tar det lengste strået. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hadde det ikke vært supert hvis Borat sang nasjonalsangen? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hadde det ikke vært supert hvis Borat sang nasjonalsangen? Hadde tatt han over denne evinnelige vokalrunkinga anyday. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Synes (nesten) det er rart at det alltid er sangere som hun som var nå, Christina Aguilera osv. som synger nasjonalsangen hvert år. Det er jo bare vokalrunking hele veien. Hadde klikket i vinkel dersom Tone Damli Åberge sang "Ja vi elsker" før cupfinalen, eller noe. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Vet nada om amerikansk fotball. Hvem er favoritter? Hvem har på papiret det beste laget? Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Bare velg et lag, det funket fint for meg i fjor. Årets lag er Giants, håper lykken er med meg i dag også! Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Vet nada om amerikansk fotball. Hvem er favoritter? Hvem har på papiret det beste laget? Begge er egentlig store favoritter. I den største avstemningen leder Giants med 53% i antall votes for å vinne. De spilte mot hverandre for noen år siden også, og da tok Giants seieren. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Kan noen si litt om hvordan det fungerer på banen? Vet at man må til det området på hver side som er tpuchdown og man får poeng, men hva betyr tallene på banen, som 30,40.. Er det andre måter man får poeng på? Er det sånn jo lengre man kommer med ballen jo mer poeng elns? edit:og feks 1st & 10,betyr det første runde og..? Ti tallet? Endret 5. februar 2012 av Lami Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Kan noen si litt om hvordan det fungerer på banen? Vet at man må til det området på hver side som er tpuchdown og man får poeng, men hva betyr tallene på banen, som 30,40.. Er det andre måter man får poeng? Tallene viser avstand til nærmeste mål i yards. Laget har fire forsøk på å flytte seg 10 yards, klarer man det får man fire nye forsøk på å komme 10 yards mer. http://no.wikipedia.org/wiki/Amerikansk_fotball#Regler_og_Spillets_gang Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Tallene på banen representerer antall yards. Man kan også score poeng ved å "kicke" hvis man ikke har flere sjangser igjen (1st down, 2 down etc. helt til 4) eller et ekstre kick som alle får etter en touchdown. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 I følge oddsen er Patriots favoritter, med ved lite. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Den "Super bowl-logoen" ser virkelig ut som noe annet når den kommer flyvende mot meg på tv-skjermen... Lenke til kommentar
masb Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Dere med gamepass. har dere kjøte subscription? Dere med gamepass. Har dere kjøpt subscription? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Når det gjelder poengene Giants fikk for den safetyen så lurer jeg på en ting: jeg leste det som stod på Wiki-artikkelen som det ble linket til her ovenfor. "En safety scores når ballen blir død i det angripende lagets målsone og det angripende laget er ansvarlig for at ballen havnet der. For eksempel ved at det forsvarende laget takler ballbæreren bak hans mållinje" Brady kastet jo ballen, men den traff ingen. Regnes det som at ballen er død selvom den ikke er i målsonen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Dere med gamepass. Har dere kjøpt subscription? Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Når det gjelder poengene Giants fikk for den safetyen så lurer jeg på en ting: jeg leste det som stod på Wiki-artikkelen som det ble linket til her ovenfor. "En safety scores når ballen blir død i det angripende lagets målsone og det angripende laget er ansvarlig for at ballen havnet der. For eksempel ved at det forsvarende laget takler ballbæreren bak hans mållinje" Brady kastet jo ballen, men den traff ingen. Regnes det som at ballen er død selvom den ikke er i målsonen? Jeg stusset litt på dette jeg også. Har aldri sett det før (jeg begynte å følge med denne sesongen). Brady ble ihvertfall taklet i sin egen touchdown-sone, altså bak startposisjonen. Virker som om det er tifellet og at ballen ikke blir mottatt, så vil safety score inntreffe. Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Fornøyd med scoren så langt. men redd for at det snur nå! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Seriøst, kan noen få Victoria Silvstedt til å holde kjeft? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå