Hugol Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvor lenge tror dere kampen varer? Lenke til kommentar
masb Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Når begynner selve matchen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Må man ha VPN og noe styr for å få det til å virke i Norge? Nei, GamePass er ikke tilgjengelig i USA faktisk. Lenke til kommentar
Millennium Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvem heier man på i dag? Har ikke sett en eneste kamp siden Superbowl i fjor, så er noe dårlig forberedt på nattens kamp! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Må man ha VPN og noe styr for å få det til å virke i Norge? Nei, GamePass er ikke tilgjengelig i USA faktisk. Høres bra ut, hvordan er det med reklame og slik? Verdt de 30-40 kronene ekstra kontra Viaplay? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Sier jeg riktig hvis jeg tror at kampen begynner kl 00:00? Eller var det 00:30 jeg hørte på Viasat 4? Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Noen som vet om en gratis stream til kampen eller? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Noen som vet om en gratis stream til kampen eller? Viasat 4? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nærmer seg no! På tide å fyre på litt nachos og åpne eit par amerikanske øl! Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Noen som vet om en gratis stream til kampen eller? Viasat 4? Klokken? Lenke til kommentar
xitd Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Har Viaplay-bruker som er gyldig til august, men får opp følgende beskjed når jeg trykker "Play" Regionen er blokkertInnholdet er dessverre ikke tilgjengelig i din region. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nærmer seg no! På tide å fyre på litt nachos og åpne eit par amerikanske øl! Haha! Her også Sitter her med Saints-drakten på og øla kald ute i snøen! Dette kommer til å bli Leeeegeeeeeeeeeeeeeeen WAIT FOR IT.................... Dary!!!! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Faen at ikke nrk sender dette i år. Jævla reklamer. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Den mest reklamebaserte idretten i verden sendes på den mest reklamebaserte kanalen i verden. Funker som salt i såret, det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Avspark ca. 00.29. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Kampen begynner 00:30! Gleder meg, men litt bittert at ikke Packers klarte å komme seg til SB i år. Går likevell for Giants seier! Sinnsykt irriterendes med Viasat 4 sending! Syns NRK klarte seg meget bra i fjor. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Da er vi snart en time inn. Tror vi kan konkludere med at dette er ikke noe for Viasat. Håpløs oppsett med danske innslag, repetering og kun basis-spørsmål til "ekspertene" i studio. Ikke at NRK var så ekstremt gode de heller, men langt bedre enn det Viasat har vist så langt. Reklamepausene før kampen er ikke noe problem for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå