Atald Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Det er opp til 4,200 kbps på GamePass. Endret 5. februar 2012 av Atald Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Det er opp til 4,200 kbps på GamePass. My bad... Jeg orket ikke åpne klienten å sjekke, så jeg tok tallet de oppgir selv på bestillingssiden: https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jojo, jeg vet det, jeg bare lurer på hva som er best billedmessig av GamePass med 3000 kbps og SD-sendingen til Viasat, hvis noen har sammenliknet. Har 12Mbit-linje, så streamer alltid GamePass med høyeste kvalitet. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg ville alltid valgt GamePass i de tilfellene. Kvaliteten er meget god her. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ettersom det er Viasat4 regner jeg med de viser reklamene? Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Har registrert meg for en måned gratis viaplay, er det ikke mulig å streame vanlig viasat4 der. Får bare sånn at jeg må kjøpe selve kampen som starter sånn 00.30 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Skjønner ikke hvorfor alle klager så jævlig på reklamene. Du kan se alle reklamene på YouTube når du står opp. Det er ikke verdens undergang. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvem ville dere satt pengene på? Jeg statser på Giants. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg tror dessverre Giants tar det igjen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Hadde aldri satt penger på denne kampen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Sjæl, det her kan gå begge veier.. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Skjønner ikke hvorfor alle klager så jævlig på reklamene. Du kan se alle reklamene på YouTube når du står opp. Det er ikke verdens undergang. Fordi du må betale opp i mot 50 millioner kroner for å sende per minutt. Dette sier jo litt om hvor stort det hele er og jeg synes reklame er bedre å se på, enn kunnskapsløse kommentatorer som babler dritt. Endret 5. februar 2012 av Hugol Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det er dyrt, men ikke så dyrt enda. De dyreste tidspunktene ble solgt for $4 millioner i år, og snittprisen endte på rundt $3.5 millioner. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Heh, ser at Viasat 4 varmer litt opp med Simpsons som omhandler amerikansk fotball nå. Mon tro hvordan jeg skal finne ut hvem jeg heier på i kveld. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Heh, ser at Viasat 4 varmer litt opp med Simpsons som omhandler amerikansk fotball nå. Mon tro hvordan jeg skal finne ut hvem jeg heier på i kveld. Hold deg nøytral til du ser en Bears kamp, da er du frelst! 1 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 på med hakeem nicks trøya! kan gå begge veier dette ass. tipper pats tar den. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det er opp til 4,200 kbps på GamePass. My bad... Jeg orket ikke åpne klienten å sjekke, så jeg tok tallet de oppgir selv på bestillingssiden: https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/packages Må man ha VPN og noe styr for å få det til å virke i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå