hvorre Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Hope so! Alltid likt NY-lagene, det være seg i NHL eller NFL, så holder litt med Giants. God underholdning på senga! Endret 15. januar 2012 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Huff ser stygt ut for Packers dette. Hvor ser dere kamp foresten? Får kun følgt med på live tekst... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Fy faen til latterlig dårleg vi spela. Fortjena ikkje dritt etter den kampen her. Tipper Colts hadde slått oss i dag... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg ser via GamePass. Game over for Rodgers nå. Håpløs kamp for Green Bay idag. Niners eller Giants skal til SB. Hvem hadde trodd det? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det blir Niners mot Pats i finalen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Huff ser stygt ut for Packers dette. Hvor ser dere kamp foresten? Får kun følgt med på live tekst... Google NFL Streams, så finner du noe skal du se Jeg elsker dette!! 49ers - Giants er faen ikke feil! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg fant. Lenge siden jeg har brukt st**ams og hadde helt glemt myp2p Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Blæh. Der er det garantert over. Kjedelig, MEGET kjedelig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Imponerende det Giants gjør nå, men de som gliser mest nå, må jo være Tom Brady og gjengen oppe i Foxborough! Både Saints OG Packers ute allerede! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg regnet forsåvidt med at Patriots skulle være med, men at 49ers og Giants er med er en smule overraskende. Men hadde smilt litt om jeg var Brady og gjengen nå, ja. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Samme faen hvordan det går, så lenge Denver er ute. Er så jævla lei av amerikanske Denver fans og deres forguding av Tebow. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Samme faen hvordan det går, så lenge Denver er ute. Er så jævla lei av amerikanske Denver fans og deres forguding av Tebow. Men norske Denver fans som forgude Tebow er bedre? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 De er akkurat like ille. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Visste ikke de fantes ennå Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg kan jo forsåvidt skjønne at de er glad i ham ut i fra hva slags kultur som råder i store deler av USA, uten at jeg verken liker den eller Tebow selv.. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg kan jo forsåvidt skjønne at de er glad i ham ut i fra hva slags kultur som råder i store deler av USA, uten at jeg verken liker den eller Tebow selv.. Jeg liker faktum at han er som han er uavhengig av hva folk mener om han. Han har en sterk tro og bryr seg ikke om andre liker det eller ei. Han trenger ikke å beklage for det han tror. Et land som Norge som har mange som frykter religion ville ikke støtte ham like mye og jeg antar han vlle få store problemer med fans, ikke minst når han bryter janteloven. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Samme faen hvordan det går, så lenge Denver er ute. Er så jævla lei av amerikanske Denver fans og deres forguding av Tebow. http://youtu.be/vM9DmEXtxPk Lenke til kommentar
Denny Hamlin Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har fått sansen for New England Patriots! Igår har jeg bestilt Madden NFL 12 og gleder meg som en unge å teste på spillet! Lurer på om når begynner kampen mellom Pats og Ravenes på søndag? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Ravens @ Pats begynner klokken 21 norsk tid på søndag. Lenke til kommentar
Denny Hamlin Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Takk for opplysninger, MartinF! En gang har jeg sett Ravens spilte en kamp, husker ikke helt hvem var motstandet. Der hvor Ravens`s QB Joe Flacco var dårlig. Så det tror jeg at Patriots er favoritten å vinne denne kampen! Men synes at Ray Lewis er kul. Gleder meg å se på kampen! Heia Patriots! Endret 18. januar 2012 av Denny Hamlin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå