MartinF Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 Burde da funke greit. Er jo helt normal sesong enda. Min GamePass funker uten problemer ihvertfall.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 En fyr jeg jobbet sammen med idag som også tilfeldigvis var footballinteressert klarte heller ikke komme seg på gamepass. Han fikk ikke opp den siden hvor man trykker Launch osv, bare to annonser for Game Rewind of no audio greier. Funker dog for meg. In other news, skal på min første NFL kamp! Ravens @ Bengals!! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 God stemning! Bor du i området? #Dalton Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Født og oppvokst i Oslo, reiser til Cinci i forbindelse med begravelse. Overtalte muttern til å bestille billetter som gjorde at jeg kunne se på kamp! haha Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Husk varme klær.. TV - pausene kan bli langdryge Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Tar med meg northface jakka vett, fin temperatur for ølet! Endret 20. desember 2011 av A.J Green Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Sa det på Twitter, men sier det her også: T.J. Yates er en forferdelig, forferdelig dårlig NFL quarterback... Syns synd på Houston som har kjempemuligheter til å få høy seed i playoff nå, også har de T.J. Yates under center. Heldigvis har de Arian Foster! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) blir sykt spennende å se kampen fra tribunen, sprsielt siden ravens ikke kommer til å hvile når det er first week bye på spill Endret 25. desember 2011 av A.J Green Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Bestemt meg for å kjøpe inn en drakt av Saints med Brees bakpå! Men skal jeg ha den hvite eller sorte, and why? Heller litt for den svarte, ettersom han tok rekorden i den. Endret 28. desember 2011 av Corey Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 En fyr jeg jobbet sammen med idag som også tilfeldigvis var footballinteressert klarte heller ikke komme seg på gamepass. Han fikk ikke opp den siden hvor man trykker Launch osv, bare to annonser for Game Rewind of no audio greier. Funker dog for meg. In other news, skal på min første NFL kamp! Ravens @ Bengals!! Tipper det er et problem med lokaliseringen av ip range. Hadde samme problem da jeg var hjemme hos mamma og pappa en gang. Ble raskt og enkelt løst ved at jeg la ved ip-adressen min i en mail jeg sendte til kundeservice med beskrivelse av problemet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Bestemt meg for å kjøpe inn en drakt av Saints med Brees bakpå! Men skal jeg ha den hvite eller sorte, and why? Heller litt for den svarte, ettersom han tok rekorden i den. Selvfølgelig skal du ha den svarte! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Bestemt meg for å kjøpe inn en drakt av Saints med Brees bakpå! Men skal jeg ha den hvite eller sorte, and why? Heller litt for den svarte, ettersom han tok rekorden i den. Selvfølgelig skal du ha den svarte! Then black it is 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Født og oppvokst i Oslo, reiser til Cinci i forbindelse med begravelse. Overtalte muttern til å bestille billetter som gjorde at jeg kunne se på kamp! haha Velkommen til Cincy AJ! Min hjemmeby. Var nettopp på Paul Brown Stadium og så Bengals-Texans i Corporate Box Seats. Helt utrolig Bengals kan nå playoffs. En fin stadium, håper du liker Skyline Chili! Jeg kan også anbefale å spise på Hooters Restaurant i Northern Kentucky og ta Hooters bussen til Stadium. Kunne anbefale mer men jeg antar dine slekt kan like mye. Cross your fingers og god tur! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Mulig at Adrian Peterson mister starten på 2012-sesongen. Katastrofe for Vikings om det er tilfellet. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Født og oppvokst i Oslo, reiser til Cinci i forbindelse med begravelse. Overtalte muttern til å bestille billetter som gjorde at jeg kunne se på kamp! haha Velkommen til Cincy AJ! Min hjemmeby. Var nettopp på Paul Brown Stadium og så Bengals-Texans i Corporate Box Seats. Helt utrolig Bengals kan nå playoffs. En fin stadium, håper du liker Skyline Chili! Jeg kan også anbefale å spise på Hooters Restaurant i Northern Kentucky og ta Hooters bussen til Stadium. Kunne anbefale mer men jeg antar dine slekt kan like mye. Cross your fingers og god tur! Tanten min skaffet billetter til meg, den ene kontakten hennes fortalte henne 'nfl har ikke noen igjen' spøkte med spørsmålet 'ikke skybox engang?' fikk da høre at hun også var der for litt siden, fine saker tydeligvis hadde lyst på sideline seter men fikk 2stk i corner endzone 149, på stubhub går de faktisk for 500 dollar... Litt rart spør du meg ettersom du er langt unna når det skjer i andre enden.. Skal spise skyline, hadde larosas igår, skal ha det igjen idag når vi ser på notre dame kampen. Who dey! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Fra NFL.com akkurat nå: 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Født og oppvokst i Oslo, reiser til Cinci i forbindelse med begravelse. Overtalte muttern til å bestille billetter som gjorde at jeg kunne se på kamp! haha Velkommen til Cincy AJ! Min hjemmeby. Var nettopp på Paul Brown Stadium og så Bengals-Texans i Corporate Box Seats. Helt utrolig Bengals kan nå playoffs. En fin stadium, håper du liker Skyline Chili! Jeg kan også anbefale å spise på Hooters Restaurant i Northern Kentucky og ta Hooters bussen til Stadium. Kunne anbefale mer men jeg antar dine slekt kan like mye. Cross your fingers og god tur! Tanten min skaffet billetter til meg, den ene kontakten hennes fortalte henne 'nfl har ikke noen igjen' spøkte med spørsmålet 'ikke skybox engang?' fikk da høre at hun også var der for litt siden, fine saker tydeligvis hadde lyst på sideline seter men fikk 2stk i corner endzone 149, på stubhub går de faktisk for 500 dollar... Litt rart spør du meg ettersom du er langt unna når det skjer i andre enden.. Skal spise skyline, hadde larosas igår, skal ha det igjen idag når vi ser på notre dame kampen. Who dey! Hyggelig det! Jeg kjenner flere skandinavere i Cincinnati jeg har blitt medlem hos Scandinavian Society of CIncinnati. Deltar tanten din i denne klubben? Hvis så er det helt mulig jeg kjenner henne. Hvis ikke her er linken-http://www.scandinaviancinci.org/ Vi feirer 17de Mai blant annet, det finnes ikke mange i Cincinnati som kan litt norsk vet du! Håper du har en god tur her hjemme og på Paul Brown selv om seten din er ikke den beste. Selv om jeg liker amerikansk fotball, liker jeg europeisk fotball bedre etter jeg bodde i Lillestrøm en stund like ved Åråsen. Mitt lag er Columbus Crew her hjemme og jeg var i Paris på Stade de France for å se på USA mot Frankrike i November. Europeiske fotball fans og amerikansk fotball fans er ganske forskjellige. Jeg lurer på hva du mener etter du har vært i Paul Brown, 65,000 tilskuere i alt med nesten ingen Ravens fans. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg har ikke norske tanter i USA, bare amerikanske, moren min kommer fra cincy. Jeg tror faktisk setene er ganske populære skal man gå etter stubhub priser.. 149 og motsatt side 119 selges for 500 dollar.. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg har ikke norske tanter i USA, bare amerikanske, moren min kommer fra cincy. Jeg tror faktisk setene er ganske populære skal man gå etter stubhub priser.. 149 og motsatt side 119 selges for 500 dollar.. Javel, NFL billetter er alltid dyrt, det er mer populær enn basket og baseball i USA. Jeg har bodd i Cincinnati i 20 år og som en "small market team" sjansen for playoffs har hendt bare 2-3 ganger. Ofte er laget blitt et av de verste. Morsomt at siste kampen i regular season er noe å se på. Bengals er langt fra det beste laget i NFL men kanskje 2013 blir det en del bedre og truer de topp lagene. Vi får se. Who Dey! Jeg skal sitte på sofaen, drikk et par Hudies, se på tv og drømme... PS--Pass deg på Ben-Gals (cheerleaders). Jeg jobber med en Ben-Gal of de er ganske forstyrende. Så vidt jeg vet finnes det ikke slike i Norge på fotball kampene. Håper du har en god erfaring og kampen går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå