Tafsen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 I Noreg eller i statane? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 For en bitter kjempesmell for Miami rett før pause. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Bra trøkk på stadion! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Tett kamp, mye trøkk. Me likes! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Suh in denial... Smålig spør du meg. http://www.nfl.com/news/story/09000d5d8246eec7/article/lions-dt-suh-says-thirdquarter-ejection-was-unwarranted?module=HP11_headline_stack Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hodeløst fjas fra Suh. Håper han får seg en suspensjon. Var deilig å se på Ravens i natt. Hele front 7 på D hadde en monsterkamp! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Men så har jo Ravens monster D Godt å ha de på Fantasy. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Ble ingen rushing TD på Ravens heller. Det betyr at San Fransisco fortsatt ikke har noen rushing TDs imot denne sesongen. Det er imponerende! Endret 25. november 2011 av MartinF Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 ahh som jeg elsker deg Patrick Peterson! Konge kamp av my man Wells også. Herlig. Men fortsatt kamp. Lets go Cardinals! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Suh suspended for two games Del Rio fired as Jacksonville coach Og ikke minst, siste nytt: Jacksonville franchise to be sold! En livlig tirsdag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Klubben skal fortsatt være i Jacksonville. Med andre ord, eierbyttet betyr jo absolutt ingenting for oss som ikke bryr oss om klubben... Jeg hadde håpet på en relocation eller noe jeg, men neida. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Alt tyder som du sier mot at de skal bli værende i Florida. Jeg håpte egentlig på en relocate til LA slik at det ble mindre sannsynlig med Vikings der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2011 Forfatter Del Skrevet 29. november 2011 Jeg satt å håpet på en relocation til LA selv, men det tyder ikke på det. Uansett så er det VELDIG rart at nye eiere vil investere i en klubb i en by som ikke drar tilskuere til kampene... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg satt å håpet på en relocation til LA selv, men det tyder ikke på det. Uansett så er det VELDIG rart at nye eiere vil investere i en klubb i en by som ikke drar tilskuere til kampene... Tror ikke han tenker på dette som et investeringsobjekt akkurat, handler nok bare om status tenker jeg. Tjener helt sikkert penger på det også. Men ja, bragging rights "i own an nfl team" Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jaguars sin stadium lease skal visstnok være vanskelig å komme seg ut av, så det blir etter alle solemerker fortsatt Jacksonville. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Tror ikke han tenker på dette som et investeringsobjekt akkurat, handler nok bare om status tenker jeg. Tjener helt sikkert penger på det også. Men ja, bragging rights "i own an nfl team" Idiotisk i så fall. Å drive noe som man ikke tjener penger på vil aldri funke i lengden. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Tror ikke han tenker på dette som et investeringsobjekt akkurat, handler nok bare om status tenker jeg. Tjener helt sikkert penger på det også. Men ja, bragging rights "i own an nfl team" Idiotisk i så fall. Å drive noe som man ikke tjener penger på vil aldri funke i lengden. Disse folka er stinn av gryn, tror du de bryr seg om pengene. Men alle tjener nok penger. Poenget mitt er at man ikke kjøper en nfl klubb fordi man skal tjene penger på det, det sportslige står isåfall mer i fokus. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Vikings to release McNabb Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Etter McNabbs eget ønske vel å merke. Har han kontakt med noen i kulissene som er interessert i å plukke ham opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå