Soulwax Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har et par spørsmål ang. Game Pass. Er det verdt pengene å kjøpe Game Pass nå? Hvordan er kvaliteten? Jeg bor i Bergen sentrum, og det eneste vi har er et ustabilt Nextgentel-nett, som av og til går musetreigt. Stiller spilleren seg etter netthastigheten? Når sendes normalt kampene norsk tid? Holder med Saints, anbefaler dere å kjøpe team pass eller er det verdt de ekstra 40$ for hele greia? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Har et par spørsmål ang. Game Pass. Er det verdt pengene å kjøpe Game Pass nå? Hvordan er kvaliteten? Jeg bor i Bergen sentrum, og det eneste vi har er et ustabilt Nextgentel-nett, som av og til går musetreigt. Stiller spilleren seg etter netthastigheten? Når sendes normalt kampene norsk tid? Holder med Saints, anbefaler dere å kjøpe team pass eller er det verdt de ekstra 40$ for hele greia? Jeg fikk endelig råd til Game Pass selv og kjøpte mid-season pass. Resten av sesongen for en tusenlapp. Det er uten tvil verdt pengene, og jeg anbefaler deg å kjøpe alt istedenfor bare team pass. Kvaliteten er fantastisk. Du kan enten låse hastigheten, eller så kan spilleren justere seg selv etter hastigheten på nettet ditt. Når kampene starter varierer jo, men vanligvis er det avspark på søndagskampene kl. 19 og 22.05 (18 og 21 frem til 8. november). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Ja, og nå begynner flexible scheduling også, så blir torsdagskamper og mye andre tidspunkt... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) (18 og 21 frem til 8. november) Amerikanerne stiller vel klokka første helga i november (?), altså natt til førstkommende søndag. Betyr dessverre at forrige runde er den eneste som går en time tidligere enn vanlig. Synd, for det passer mye bedre. Gamepass anbefales på det sterkeste hvis man vil se football. Endret 4. november 2011 av KjellV Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 http://espn.go.com/espn/page2/story/_/page/fleming-111103/flem-file-chock-full-stories-halfway-nfl-season Kunge artikkel. "WAIT HALF A SECOND, MANNING'S NECK? -- Uh, yeah, have you ever seen a player's value more perfectly represented than the Colts' utter collapse without Manning?" Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Amerikanerne stiller vel klokka første helga i november (?), altså natt til førstkommende søndag. Betyr dessverre at forrige runde er den eneste som går en time tidligere enn vanlig. Synd, for det passer mye bedre. Du har selvfølgelig rett. De stiller klokken natt til 6. ikke natt til 8. Jeg var ikke så langt unna da... Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 gamepass er helt klart vert pengene! go for it! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Gleder meg til å flytte tilbake til Noreg slik at eg kan kjøpe Gamepass Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 alabama - lsu, noen som skal se på? blir fett! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Skal se litt ihvertfall, selv om jeg har lite til overs for begge lagene. Jeg tror og håper at LSU tar det. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Blir morro med Packers i morra. Kanskje de får litt motstand, for en gangs skyld. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Blir morro med Packers i morra. Kanskje de får litt motstand, for en gangs skyld. Så du chargers mot chiefs på mandag? det var ikke akkurat en festforestilling av chargers, rivers hadde 2 picks i 1st quarter om jeg ikke husker feil. Tror dessverre for chargers at det blir tap imorgen. På torsdag mot Raiders blir det win. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Latterlig jevn den kampen mellom LSU og Bama nå... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Latterlig jevn den kampen mellom LSU og Bama nå... Ja... field goal bowl. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Blir morro med Packers i morra. Kanskje de får litt motstand, for en gangs skyld. Så du chargers mot chiefs på mandag? det var ikke akkurat en festforestilling av chargers, rivers hadde 2 picks i 1st quarter om jeg ikke husker feil. Tror dessverre for chargers at det blir tap imorgen. På torsdag mot Raiders blir det win. Nei, men de har jo et bra toppnivå, da. Men Packers er såpass stabile nå, at det burde ikke blir noe problem uansett. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Greier ikke bestemme meg; er det Giants sin defence som er awesome eller er det Brady som suger balle... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Det er en blanding. Nå har det tatt seg opp, men 1st half er noe av det verste jeg har sett fra begge lagene! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Rakkern, hadde ikke trodd Chargers skulle henge med såpass! Bengals vant igjen, 5 strake nå. 6-2. Det var det ikke mange som hadde trodd før sesongen! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Å fy faen. Eli Manning, for en mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå