Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Carson Palmer på vei til Oakland nå for Oaklands 1st round pick neste år samt et 2nd round pick året etter. Sistnevnte kan lett stige til 1st round pick. Litt av en "pris".

 

Er en rimelig stiv pris ja for en 32-åring som ikke har imponert nevneverdig etter at han kom tilbake fra kneskade. Har vel en del å si at han hadde Chad Ochocincho og T.O i fjor som ikke alltid gadd å yte 100%, men men. Raiders gjør nok en gang en trade som man kan stusse på, ihvertfall med tanke på hvor mye de gir bort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Michael_Fabiano

Christian Ponder will start for the Vikings this week, according to @JasonLaCanfora.

 

EDIT:

JasonLaCanfora

Vikings are changing QBs. Leslie Frazier has made the change and notified those involved. Christian Ponder takes over as starter

Endret av tobn
Lenke til kommentar

Godt å se at jeg ikke er den eneste her inne som følger med på amerikansk fotball. For de av dere som ikke allerede har oppdaget det vil jeg anbefale NFL Game Pass. Vanvittig mye bedre enn Viasat.

 

  • Kan se akkurat den/de kampen(e) du vil.
  • Kan se opptil fire kamper samtidig.
  • Kan se opptak av alle kampene i etterkant.
  • Kan se NFL Network 24/7.

 

Holder forresten med New Orleans Saints. Var på kamp der sesongen de vant Super Bowl (Week 16 mot Tampa Bay). Vanvittig morro!

 

Var også på pre-season kamp i år da jeg uansett var i New York. Så Jets - Eagles. Ikke like morro med pre-season, men bedre enn ingenting :)

Lenke til kommentar

"Following a 31-yard scramble in the third quarter of Sunday’s 20-13 win over the Redskins, Vick scampered down the sideline and booted a football — with authority — right into a Washington Redskins cheerleader. (One precious moment from this affair: the blond cheerleader, hand to chest, with a look on her face that says, “Oh, lordy me!”)

 

Vick was a gentleman about it in the end, apologizing to the cheerleader after the game — but not to Redskins fans for Philly’s performance in a must-win NFC East showdown."

http://blogs.nfl.com/2011/10/19/vick-apologizes-to-redskins-cheerleaders/

 

Var vel ikke det værste det her da.

 

Så videon nå, og mishandling er et sterkt ord i denne sammenhengen. Var jo ikke med vilje?

 

http://www.nfl.com/videos/nfl-game-highlights/09000d5d8232a916/Vick-s-31-yard-scramble

Endret av All Day
Lenke til kommentar

Seier blir det, 4.20 i odds. Har trua på gutn.

 

Packers må jo tape snart de også, og har troen på at dette blir vendepunktet for Vikings i år. En AP i kanonform valser over clay matthews, og en blodtørstig rodeo allen spiser rodgers til kvelds!

 

Dette går veien gutter. :dribble:

 

Neida, det er vel lov å håpe. :innocent:

 

Edit:

 

One of the popular stories about the old Norse Viking warriors is that when they landed on foreign soil, they would burn the boats when they went ashore, as a reminder that the only way they were going home was through victory or death.

 

By naming Ponder the starter for the remainder of the season, Frazier has metaphorically burned the boats. Barring injury, there's no going back.

Endret av All Day
Lenke til kommentar

Carson Palmer på vei til Oakland nå for Oaklands 1st round pick neste år samt et 2nd round pick året etter. Sistnevnte kan lett stige til 1st round pick. Litt av en "pris".

 

Er en rimelig stiv pris ja for en 32-åring som ikke har imponert nevneverdig etter at han kom tilbake fra kneskade. Har vel en del å si at han hadde Chad Ochocincho og T.O i fjor som ikke alltid gadd å yte 100%, men men. Raiders gjør nok en gang en trade som man kan stusse på, ihvertfall med tanke på hvor mye de gir bort.

 

 

Carson Palmer bor i min subdivision her i Cincinnati og naboene som kjenner ham personling sier at han hater eieren Mike Brown, som ønsker å spare penger mer enn han ønsker å vinne fotballkamper. Det er noe alle vet som er Bengals fans her i Cincinnati. Det andre er at Cincinnati er en small market team og fotball spillere får ikke mye ekstra penger andre spillere får i større byer. For det tredje er han en California gutt og ønsker å bli nærmere familien sin.

 

Selv mener jeg Raiders ikke tar feil hvis Palmer blir motivert, han har Franchise egenskaper. Det er en risiko men jeg mener det er et lavt risiko. Hvis dere reiser til Cinci, det blir lett å kjøpe billetter. Bare si fra og jeg kan vise dere hvordan amerikanere feirer fotball fra tailgate fester til VIP box party. Av og til får jeg biletter gratis fra selskapet mitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...