Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Predictions for week 6

 

Falcons - Panthers

Bengals - Colts

49'ers - Lions

Rams - Packers

Bills - Giants

Jaguars - Steelers

Eagles - Redskins

Texans - Ravens

Browns - Raiders

Cowboys - Patriots

Saints - Buccaneers

Vikings - Bears

Dolphins - Jets

 

9'ers vs. Lions kan gå begge veier, men tror på Detroit siden de er hjemme

Bills vs. Giants er jeg usikker på også, men tror på Bills siden de har spilt best så langt i år.

Redskins er hjemme, så tar de over et Philly lag som ikke har prestert i år

Pats bør vinne mot Cowboys, men denne kampen er åpen dersom Romo klarer å ikke kaste ballen til defencet.

Vikings vs. Bears er helt åpen spør du meg, men tipper på Bears siden de er hjemme, men det kan bli tøft hvis McNabb spiller brukbart.

 

De som ikke er nevnt, tror jeg vinner ganske så sikkert.

Lenke til kommentar

Får vel gi mine jeg og:

 

Predictions for week 6

 

Falcons - Panthers

Bengals - Colts

49ers - Lions

Rams - Packers

Bills - Giants

Jaguars - Steelers

Eagles - Redskins

Texans - Ravens

Browns - Raiders

Cowboys - Patriots

Saints - Buccaneers

Vikings - Bears

Dolphins - Jets

 

Ikke mange endringer fra Colert sine predictions, men noen ble det.

 

  • Falcons @ Panthers: Helt åpen, og tipper med hjertet, men har Matt Ryan en dårlig dag så spiller det liten rolle hvem de spiller mot. Når det på den andre siden står en QB med navn Cam Newton, så er presset enda større på å prestere.
  • 49ers @ Lions: 49ers har blant ligaens beste rush defense så langt denne sesongen og kommer til å gjøre dagen sur for Jahvid Best på bakken. Stafford on the other hans kan få en stor kamp, og jeg tror de tar denne ganske så greit in the end.
  • Bills @ Giants: Siste uke før bye for begge lagene og vi kommer til å se to lag som gir ALT. Giants vil heve seg etter det sure tapet mot Seattle forrige helg, mens Bills vil fortsette den fine sesongen som med litt hell kunne vært 5-0 istedenfor 4-1. Fitzmagic og Jackson kan få en god kamp, så det blir opp til Giants å stoppe dem. Noe jeg tror de klarer. Tror det blir noe sånt som 42-38 i favør Giants.
  • Jaguars @ Steelers: Steelers D har vært veldig varierende denne sesongen, men i dag kommer til de å stenge Jacksonville helt ute, og Big Ben kommer til å gjøre jobben på offence, Jacksonville blir holdt til 10 poeng eller færre.
  • Eagles @ Redskins: Eagles har vært helt rævva denne sesongen, og jeg tror de kommer til å få bank mot Washington idag. Dessverre for Mike Vick. Liker han.
  • Browns @ Raiders: Her kommer dagens overraskelse. Oakland slo Houston forrige uke og er 3-2. Cleveland hadde bye og står med 2-2. Raiders D er noe av det mest varierende i hele NFL, og det kommer til å straffe dem i dag. McCoy kaster for 270 yards og to TDs. Peyton Hillis får endelig sin breakout denne sesongen og utnytter et rævva Raiders run defense. 150 yards og to TDs på han.
  • Vikings @ Bears: Vanskelig kamp. Hadde den vært i Minnesota hadde jeg sagt Vikings. Når den går ute i Chicago så er jeg mer usikker. Velger likevel å gå for Vikings her, men det forutsetter at AP fortsetter å spille bra, samt at McNabb klarer å unngå turnovers. Det siste er sannsynligvis for mye å håpe, men...

Lenke til kommentar

Når legges billettene til Super Bowl XLVII ut?

Du er for sent ute.

 

How can I buy Super Bowl XLVI tickets?

The demand for tickets to the Super Bowl greatly exceeds the supply. The majority of tickets are allotted to the two participating teams' date=' and to a lesser extent through each of the other NFL teams. Remaining tickets for the general public are made available through a random drawing. There is no other means for the general public to purchase tickets. The NFL does not sell tickets to travel or ticket agents.

 

Entries for the random drawing are accepted between Feb. 1 and June 1 of the year preceding the game in question. All ticket requests must be sent via certified or registered mail. Those selected in the random drawing will have the opportunity to purchase two tickets.

 

Requests for Super Bowl XLVI, to be played Feb. 2012 in Indianapolis, will be accepted beginning Feb. 1, 2011 until June 1, 2011.[/quote']

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...